rosamille 11.07.07. Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Mistet i ma 13 juli,fikk tilbake tr 11 aug.hadde el i går,tester ikke men kjenner el godt. hadde sengekos et par ganger i går og dagen før.men i dag blør jeg altså.dette har aldri hendt før.har 30dagers syklus.hvorfor blør jeg nå?det er akkurat som når tr kommer..
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Noen ganger kan man blø under el, har opplevd det selv 2-3 ganger i mitt liv, det sises at man er ekstra fruktbar akkurat da.
rosamille 11.07.07. Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 er det mulig!! så det er håp da:) blei så trist skjønner du,har en gutt på to,og ønsker oss en til.. fort:) takker for svar:) blei letta nå.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Jeg har også hørt at man kan blø under el, men det er vel bare litt?.. Dersom du blør mye og fortsetter i flere dager må det vel kanskje være syklusen din som har forskjøvet seg og du har fått tr?... Krysser fingrene for at det er el- blødning og at du er ekstra fruktbar jeg:)
jordbærsjokolade Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Hei rosamille. Først må jeg bare si at jeg føler med deg etter ma i juli. Det er vondt. Jeg har også hatt to maer, og min syklus har forandret seg TOTALT etterpå. Jeg blør mindre, pms tidene har forandret seg syklusen har forandret lengde, smertene er helt annerledes nå enn hva de var tidligere. Det jeg mener er at du kanskje tror at du har hatt el, men at du ikke har hatt det likevel pga store forandringer i kroppen din. Kanskje mensen har kommet på nytt? Klem
rosamille 11.07.07. Skrevet 25. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2006 jeg må hatt el i går,pga typen smerte og så blir jeg noe mer lysten i dagene rundt el:)det vil si, bare må ha da:) det har stoppet nå,håper det ikke kommer mer. glemte å få med at det faktisk stakk litt siste gangen vi årdna i går,så jeg håper det ikke er tr..
9nah Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Hei. Har nettopp blitt medlem her på barnimagen og sluttet på diane lørdag for snart en uke siden, så er med andre ord veldig spent og veldig lykkelig over at samboer og jeg endelig har bestemt oss for å prøve å få barn. tror jeg hadde eggløsning på mandag da det var 14 dager etter første mensdag og jeg hadde litt ubehag i magen. har gått på diane i 3-4 år med bare en kort pause, så aaaner ikke hvordan kroppen vil være fremover og kan sikkert skje mye rart. men uansett: mandag hadde vi sex og tirsdag kveld begynte jeg å blø bittelitt. kraftigere blødning onsdag og torsdag, men idag er det ingenting. blodet var lysere og klarere enn under menstruasjon. så det høres ut som vi har samme greie her...? jeg er ikke helt inne i sjargongen her enda, men skjønner jeg må pugge forkortninger, så jeg forstår litt mer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå