Gå til innhold

har mye jeg vil dele med dere,hjelp meg versåsnill....

Anbefalte innlegg

jeg har hatt en lang periode nå som jeg har slitt,å ikke helt visst vor jeg skulle begynne...jeg er hjemmeverende med sønnen min somer 2snart tre år.han er veldi aktiv og jeg er til tider veeeeeldi sliten.mannen min jobber på rigg i nordsjøen og har endeli fått 2uker på,og 4uker hjemme.jeg er 28år 50kg,164høy og 23+6på vei.onsdag var vi på ultralyd,statoil sende min mann tidligere hjem med sykemelding pga stress for denne situasjonen.inne i magen min befinner det seg eneggede tvillinger.en stor flott gutt på 600g og bollekinn,enaktiv krabat som jeg virkeli eeeeeelsker!den andre tvill.er en oppløst masse som flytter seg rundt og har en blogjennomstrømmning.spesialisten jegvar hos trodde"ikke dette var skadeli for storkraftig gutt.men jeg på spes.undersøkelse ver 3uke m ul på sykehuset.jeg må legge til att da jeg fødte førstemann lå jeg med rier i 2døgn fekk full åpning pulsene våres sank og,å vi måtte ta keisersnitt øyeblikkeli uten noe serli av den smertestillende sorten.jeg kjente hendene til lege innen for ribbena hun hadde små herlige hender,takk og pris.det kom ut en innkapsla tvilling...itillegg..så dette jør at jeg er like sliten å gåen som en som berer 2.eller verre.jeg har gått opp 2 kg til nå og har funnet ut at jeg må holde meg til gul,grønn eller hvit mat for å ungå å spy.har en vldi sunn livsstil men sliter felt med nervene om dagen..ellers la jeg på meg 24kg med han første.han var ikke så stor som den jeg berer nå.merkeli.den flytende massen(trist)var10cm lang og 4cm brei...fred vere med den.og noen dager er jeg nermest overaktiv og shopper i vildens sky eller vasker å lager rede...det er ikke synd i meg.medfølelse er godt men er det noen av dere som kjenner seg ijenn i meg i det hele tatt det gir meg trygghet......kos

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg noen ekspert, men vil bare skrive noen tanker jeg har.

Høres ut som du har det ganske så tøft ja. Får du nok avlastning slik at du kan bruke de kreftene du har, på deg selv? Klarer ikke å sette meg helt inn i følelsene en kan ha overfor denne ufullstendige tvillingen som er inni deg. Men det er betryggende at den andre tvillingen er helt i orden, og at du får oppfølgning.

Din forrige fødsel hørtes ganske så traumatisk ut, og jeg kan godt tro at du nå har en eller annen form for fødselsangst. Stemmer dette? Dette bør helsepersonellet ta hesyn til og du bør få skikkelig svar på hvordan fødselen er tenkt neste gang. Har de sagt noe om at du skal ha keisersnitt pga. at det er komplisert eller er det meningen at du skal føde? Om du synes det kunne vært betryggende med et planlagt keisernitt, der du er sikker på å tilstrekkelig bedøvelse, ville jeg ha bedt om dette. Høres jo ut som om du kunne vært en kanditat til å få innvilget keisersnitt, selv om det ikke behøver å være medisinsk nødvendig.

tusen takk for att du er her.angst er min hverdag.som gravid i denne situasjonen kan igrunnen ikke ord forklare angsten på.jeg har selfølgeli tatt opp keisersnittgreia men må vente på innkalling hos en annen spesialist.uansett tar min spesialist(tysker)et valg når jeg er komt til uke 32.alså 8 uker til....uff.godt du har tro på oddsa mine..kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...