Gå til innhold

Strekk merker.. HUFF!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er hele magen nesten dekket med strekk merker.. syns det var ille nok med de eg hadde fra før med første man da gikk de liksom ikke over navlen men nå er de på HELE magen eller til ca 15 cm over navlen.. Herregud eg kan jo ikke vise meg med bar mage offentlig EVER!! hele magen min er ødelagt!! BUHUU!! i første svangerskap koste eg meg i bikini og var stolt over magen men nå har jeg jo måtta dekke den til hele tiden den er seriøst helt dekket med strekk merker og er helt rød!! og jeg har 6 uker igjen... gud hvordan kommer dette til å gå??

Sory sytinga men er seriøst deppa!!!!

Tror jeg velger å være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. jeg er i uke 32 og har ikke fått et strekkmerke enda, men er redd det bare skal ekslpodere på slutten!!

Men de synes vel mindre etter hvert vel?? Nei.. var ikke så god på å komme med trøstende ord jeg...

Skrevet

Uff.... Jeg føler med deg!!!!! Jeg kjenner at jeg kommer til å sprekke hvert øyeblikk... Heldigvis kan du jo gjøre de litt finere eller operere de bort når du er ferdig med å ruge...

Klem.

Skrevet

skal jeg operer de bort kommer jeg til å få en ny mage... den er seriøst dekket med strekk merker.. har sikkert mer arr hud der nå en vanlig hud!!

Skrevet

Vet dessverre akkurat hvordan det er... Er i uke 29 med barn nr 3 nå. Har ikke fått noen nye strekkmerker enda denne gangen, men har plenty etter de to første... Vi får vel bare innfinne oss med det, de blir aldri helt borte, med mindre man tar plastisk operasjon... Selv når magen er tom og det har gått noen år så er magen full av lyse arrstriper, og huden forblir skrukkete, for den klarer ikke å stramme seg helt inn igjen... Sorry - mager trøst, men det er jo verdt det, synes jeg. Ville ikke vært foruten de nydelige barna mine :-)

Skrevet

Ja, kjenner til strekkmerker. Med førstemann var jeg ganske stor og fikk masse strekkmerker, hele magen. Ser forferdelig ut!! Nå som jeg går med andremann er jeg redd det vil komme flere. Er ikke så stor som sist, men det sies at det er arvelig. Det som er verst er at alle mine venner som har barn, har ikke et eneste merke. Det er skikkelig urettferdig. Hadde noen av dem hatt det ville jeg kanskje fått litt mer forståelse for følelsen når det gjelder å bade med bikini og å sole seg. Vil helst dekke meg til.

Men det er dessverre ikke noe å gjøre med det, de kan ikke fjernes, så det er viktig å lære seg å leve med det, selv om det ikke er lett.

Vi får prøve å trøste oss med at vi ikke er alene, selv om det føles slik når alle vennene ikke har et eneste ett.

Skrevet

Kan umulig være arvelig da.Min mor har ikke fått et eneste strekk merke når hun gikk gravid.Og hun har fått tre stk.Søsteren min har fått strekk merke,og det samme har jeg.

Har fått utrolig mange også.

Heldigvis så blir de jo blekere og blekere med årene.Og har en veninne som fikk mange strekk merker,og på henne så viser de ikke i det store og det hele lengre.Hun hadde fete strekk merker.Søsteren hennes hadde også det.Og hun har visst mer enn det jeg har.(og magen min er helt dekt omtrent) Og de viser bare såvidt.Og hun har ikke sånn skrukkete hud som det ble forklart lengre oppe her.Det har forsåvidt ikke søsteren min eller veninnen min heller.Så jeg frykter egentlig ingenting.Det er jo forskjellig.. Men tviler på at jeg kommer til å gå med skrukkete hud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...