Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å så herlig da! Jeg så nettopp ei jeg gikk på gravidesvømming med som var høygravid med nummer to. Hun gikk og trilla på jenta si som er snart to år nå. Og de hadde holdt på i ni (!) år før det endelig klaffet. Og tenk, så gikk hun der, gravid IGJEN :)

Men når du først har gått og venta så lenge da, så er det jo veldig spesielt å gå gravid også. Boltre deg i gravidklær og stikk fram magen mens du kan :) Jeg syns også det er kjempekoselig å holde på med gravid-yoga (har cd fra Yogaskolen). Da sier hun noe sånt på cd-en: "Du ligger i ro, men magen beveger seg fordi den puster. Og barnet i din kropp beveger seg". Å, da får jeg sånn kriblefølelse! Tenk at det ligger et ordentlig menneske inni der som gjør akkurat som det vil!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6061772-220-i-dag/#findComment-6061976
Del på andre sider

Det er veldig spesielt ja å endelig bli gravid når man har prøvd så lenge. Jeg fikk vite at jeg mest sannsynlig ikke kom til å bli gravid etter ca 1,5 årsprøving. Eggene mine var lik noen i overgangsalderen. Jeg er 20 år. Det var så tungt å tenke at jeg kanskje aldri skulle få bli mamma. Tårene trillet å jeg var rett og slett i ferd med å få deprisjon og hele greia. men så skjedde det ved hjelp av noen tabletter. Tror aldri tårene har trillet så mye som da jeg så ordet "gravid" på testen. Men jeg er evig takknemlig viss jeg berre får denne babyen, da skal jeg ikke klage. da har jeg fått opplevd hvordan det er.

Jeg får vel prøve som du å kose meg med babyen i magen, er rart som du sier at det er en levende baby i magen. Eneste jeg ikke liker er at jeg bekymrer meg så lett. Nå tenker jeg hele tiden på den GBS greien.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6061772-220-i-dag/#findComment-6062086
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg utrolig glad på dine vegne at det ordnet seg! Ja, det er lett å bekymre seg for mye. Bare man hører om komplikasjoner så tror man at det kan skje en selv. Men i virkeligheten er det jo også sannsynlig at akkurat nå så kan taket falle ned i hodet på oss fordi det har skjedd noen før. Men skjer det? Niks :) Vi får prøve å vurdere litt sannsynligheter for at noe skjer også. De aller, aller fleste svangerskap går helt fint. De aller, aller færreste tak faller ned :) Bedre å leve i nuet det man kan klare og kose seg med det som er bra i øyeblikket! Og du som har venta så lenge, må iallefall kose deg mens du kan :) Utrolig hva som skjer der inne. Øyne formes og negler blir til, og en bitteliten hjerne får sin helt egen personlighet :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6061772-220-i-dag/#findComment-6062208
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...