mammatilleander ogPatrick Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 hei.. noen som er i samme situasjon?? jeg er i uke 22 nå (jippi), men bekkenet blir bare vondere og vondere, det er vondt å gå, sitte og ligge, smertene kommer spesielt hvis jeg har gjort mye i løpet av en dag, jeg er sykepleier og jobber på helseinstutisjon med gulv hardere enn asfalt. i går bestemte jeg meg for at jeg ikke orker å jobbe mer, jeg har konstant vondt på jobb og veldig mange rundt meg sier at jeg må ta hensyn til kroppen min og at hvis jeg ikke tar hensyn vil jeg slite lenge etterpå. jordmor var enig i min vurdering og hun sa hun kunne snakke med legen om han mente jeg fortsatt skulle arbeide, men sa hun ikke trodde det var noe problem.. jeg tenker mye på dette her fordi jeg alltid har vært et arbeidsjern og nå stopper kroppen min opp liksom. jeg har aldri vært sykemeldt og syns det er litt skremmende, og ikke minst, hva skal jeg finne på de siste 18 ukene før vårt etterlengtede nurk kommer til verden??? huff dette ble langt, men håper noen har lyst å svare meg=) mvh frustrert over å ha bl Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6061569-bekkenl%C3%B8sning-og-sykemelding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristannaa Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 heisann:) Jeg skjønner hvordan du føler deg..er 24 uker på vei og har bekkenløsning!Jeg er sykemeldt frem til fødselen,noe jeg syns er veldig kjedelig,føler meg veldig "unyttig". Men når jeg prøver å tenke litt lenger frem i tid,så tenker jeg på at hvis jeg ikke tar det med ro så kanskje jeg ikke kan jobbe fullt igjen etter endt permisjon! Kanskje det kan hjelpe deg? For er jo bedre å være sykemeldt nå, og kunne fungere skikkelig igjen senere:) så ta det med ro med god samvittighet,din helse er den viktigste:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6061569-bekkenl%C3%B8sning-og-sykemelding/#findComment-6062437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå