Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 i går da jeg skulle legge meg fikk jeg kraftige magesmerter fra like over skrittet og opp til navlen(der hvor babyen ligger)det var vondest i like over beinet over skrittet, magen var steinhard og jeg klarte ikke å bevege meg en cm, pga smertene. kom med en gang jeg prøvde å flytte på meg. kraftige smerter ca hvert 4. minutt som varte 3 min om gangen. 1 min pause. prøvde å puste med smerten , noe som føltes lettere. noen som vet hva dette er? har ikke hatt noen blødninger eller noe annet unormalt etterpå. smertene og/ takene holdt på i ca 20 min før det var over. torde ikke å røre på meg først i redsel for at det kunne begynne igjen. han nettopp vært å hørt at alt ok påvanlig ul for et par dager siden. er dette kynnere, eller rier eller noen andre som har opplevd lignende. fant ut det ikke var nødvendig å ringe lege, da det er gått over, men om det begynner igjen skal jeg ringe. får nevne det på neste kontroll..
prematur uke 29 ♡ Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Hvor langt er du på vei da??? Det er nok mest sannsynlig kynnere i.o.m. at alt var bra ved ul. Men jeg hadde nok ringt fødestedet mitt vis det skjedde igjen eller kontaktet legevakten. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 er uke 19, kjenner liv, men merker at det presser litt enda, men det e vel etterdønninger etter i natt. ble redd da det sto på, ettersom det var som tak. vet bare at kynnere er falske rier, men trodde ikke de var så harde egentlig
MammaDilla Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Det kan være at du bare vridde deg eller gjorde en bevegelse som blir unormal for livmoren nå som den allerede er litt tøyd og strekt. Jeg kjenner at jeg må ha beina samlet for å snu meg i senge, og at jeg må være forsiktig med støvsuging etc. Hvis ikke får jeg smerter slik du beskriver. Er 19+ 3 så vi er jo ca like langt. Tror ikke du skal bekymre deg. Og hvis du ikke klarer å slappe av, så ring til jordmoren på din lokale helsestasjon. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå