Gå til innhold

Lage vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har laget sin egen vognpose, eller vet om sider med oppskrifter.. Har så lysst å lage egen...

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lagde en selv, veldig enkelt. Jeg kjøpte to stykker stoff i vogna sin bredde + litt til. Det ene vindtett bomull, det andre fleece. I tilleg kjøpte jeg et glidelås på ca 50 -60 cm.

Jeg sydde sammen stoffene og brettet det hele til en passelig stor pose til ingen og en bit sto igjen til å være under hodet om du skjønner. Satte i glidelåset på den ene siden og søm på den andre

Om du lurer på mer er det bare å spørre

Skrevet

Eg har sydd både "snøggelbøggel" (oppskrift på www.ammetaka.no) og ein termo-/vinterpose. Den er vintett utanpå (anorakkstoff), fleece inni og dyne mellom. Brukte den i vinter, veldig bra. Kjem til å bruke den utover hausten og viss ikkje "lille"gut er blitt for stor til den. Ein kan for øvrig og ta ut dyna som er inni posen og bruke den som vindtett vår-/haustpose. Viss du vil ha oppskrifta kan eg sende deg den på mail.

Her er forresten bilete av vinterposen min:

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/395023/offset/5

Skrevet

Hei Ranveig R

Det var en sjønn gutt:) Kunne du være så snill å sende meg oppskriften til den kule ;) vogn posen din??

[email protected]

Tusen takk!!

Skrevet

Har sendt dåke mail. Lykke til ;o)

Skrevet

Du, Gulpekongen, eg får berre mailen i retur når eg prøver å sende den til deg. Er det noko feil i adressa?

Skrevet

Kan vi også få oppskriften på snøggelbøggelen din? Så jo så herlig ut, kjempefin! ;-)) På forhånd tusen takk!

[email protected]

Skrevet

Den var kjempe fin! Eg har strikket vognpose som eg har oppi min gamle vinterpose fra mine tidligere barn!

• 2 år senere...
Skrevet

Kan du sende oppskrift til meg også??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...