Gå til innhold

Hallo?????? Sover dere alle mann, eller????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hehe, måtte le litt av skolebrød til frokost.. men... så kom jeg på at jeg spiste 2 donuts selv...hehe :)

Forresten Popkind så skal jeg inn på Ahus kl 12 å få sjekket dette greiene mine... Håper ikke noe er skjedd eller noe... Skal også dra dit alene så blir litt skummelt. Er jo vant med å dra sammen med samboer..

Forresten har du tenkt deg på treff til onsdag? Er ei jeg har hatt kontakt lenge med her inne som prøver å dra i gang. Hadde vært greit å få lagd ei ny gruppe også, nå som både den ene og den andre fra gamlegruppa popper babyene sine :) Hva sier du? Fryd kl. 17 til onsdag?

Kanskje vi kan prøve å få det til fra klokken 18.00? Synes det var litt tidlig med 17 jeg. For da kan jeg ta middagen hjemme først også ta desserten ute. Men jeg vil foreslå Egon også jeg. Synes de har litt mer på dessert menyen der.. Men du lover å komme om det blir onsdag klokken 18 på Egon eller? Jeg orker ikke dra uten at jeg kjenner noen.. meld deg på inne på bimtreff sidene da om jeg får byttet klokkeslett og sted..

God morgen :)

Har akkurat våknet jeg, hehe.

Ble våkenatt, så jeg sovnet ikke før i 11 tiden i formiddag.

Teite meg sov gjennom kontrollen hos JM og alt som jeg skulle på kl 14.

Men men, får skylde på at formen ikke er som den skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...