Gå til innhold

Ingenmannsland :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et ingenmannsland jeg.

Har ikke fått TR (ikke si at det er fortsatt håp...)

Har testet negativt idag på IKM-dagen.

Kan ikke regne ut ny EL osv da ikke TR har kommet ennå, regner ikke med at jeg kan bruke datoen i forgårs da jeg spottet litt....

Regnes vel fra dagen TR virkelig kommer med blod og det hele vel...?

Æshj - alt er bare dritt idag :(

Også alle som sa at det var "kjempelett" å bli gravid igjen etter utskrapning.......ja vel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer på om du har testet eller tempet etter EL? For ellers kan den være forsinket i forhold til hva den ellers er. Så til de gode nyhetene, dersom du bare har spottet i en dag og ikke mer siden så er det faktisk ofte et tegn på graviditet. Jeg har lest noen steder at det befruktede av og til kan gå i "dvale" i noen dager før det fester deg, så kanksje det har skjedd med deg og spottingen var en feste-blødning og dermed er det også for tidelig å teste positivt? Aner ikke, men lykke til i hvertfall!

Skrevet

Nei det er ikke så lett. Er selv i 4 pp etter ma i mai. Og syklusen er ikke blitt stabil ennå her heller. Første gangen jeg mistet, i januar, ble jeg gravid igjen ved første forsøk. Tror det går veldig oppog ned jeg..

Fikk en bok jeg har bestillt til min irske kjæreste igår. Om graviditet osv. Der leste jeg at man kanskje ble gravid igjen fort, men at risikoen for å miste på nytt da var større en vanlig. Det stemmer jo godt med hva som har skjedd med meg. Ingen av legene mine har sagt noe sånt, og jeg har ikke lest det i noen norske bøker heller, mulig de er på et annet stadie av forskning i England?

Kanskje det er greit at du ikke blir gravid igjen med en gang, og lar kroppen din komme seg litt etter den påkjenningen den har vært igjennom.

Jeg angrer ihvertfall på at jeg satte igang med en gang etter aborten, hvis ikke hadde jeg kanskje kunnet unngå to aborter og den smerten det gir.

Nå går du snart inn i din 3 pp og kanskje kroppen din på nytt er moden for et svangerskap. Blir du gravid i din 3 pp tror jeg sjansen for at du mister er mye mindre enn om du ble gravid på nytt i 1 eller 2 pp.

Det er ihvertfall mine tanker,

klem

Skrevet

Festeblødning over to uker etter unnfangelsen mener du ???

Har IKM i dag altså - unnfangelsen skulle skjedd den 09. august...

Skrevet

Takk for trøsten...:)

Har allerede byttet pp i nicket mitt da, var bare 1 pp nå, går nå inn i 2 pp altså. Men begynte ikke prøvingen med en gang etter aborten da, ventet en syklus. Så neste EL er altså 3 periode etter utskrapningen at jeg kan bli gravid. Skulle vel holde det ?

Legen sa til meg at det handler om å bygge opp igjen slimhinnene som egget skal feste seg i. Andre leger sier jo at man skal vente 1 pp kun fordi det skal være lettere å regne ut termin når man har en mensdato å gå ut ifra.

Vel, hvem vet. Jeg får bare nullstille meg igjen...

Skrevet

Men VET du når du hadde el, eller bare antar du at det var den dagen?

Skrevet

Jeg VET at jeg hadde EL .08-.09. august. Kjempeutslag på test begge disse dagene pluss EL-smerter :)

Skrevet

Ok, da så :-)

Vel, egg i dvale teorien kan jo fortsatt stemme da! I så fall er det festing som er veldig forsinket, men uansett så går det an å ha sen hcg stigning også. Jeg testet negativt hos legen (med morgenurin) på IKM dagen med nr 1, og da hadde jeg endatil en festeblødning nøyaktig en uke etter el, fikk ikke positiv test før 5 dager over IKM med ham.

Skrevet

Huff da! Ikke koselig å lese at du er såå trist. Får håpe at vi begge klarer det neste pp da. Selv så var jo min TR forsinket nesten med 4 dager. Noe som er fryktelig frustrerende!! Men men...

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Oj er det virkelig sant ??

Da er det jo kanskje håp for mange her inne likevel da, selv om det sikkert ikke skjer så ofte ...

Men jeg for min del tror tr kommer idag :(

Uansett - takk for oppmuntring Alva :)

Vi får lese "prøverhumor" innlegget en gang til og le så vi griner.....

Skrevet

Æsj, jeg dytter denne og får kanskje litt mer trøst.....

Skrevet

Hei du!

Så du er her altså? Holder på å scrolle meg igjennom trådene siden halvåtte i morges. Mange innlegg. Ble glad da jeg så hva Alva skrev til deg. Kanskje det er håp for oss "gamle damer over tretti". Hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...