Gå til innhold

Siste uka på 1 trim!! :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Går inn i min uke 11 i dag, og neste uke er jeg forbi de magiske 12..:)

Skal bli deilig å fortelle familien det.

Hvem er det som følger meg til 2 trim neste uke??

Og begynner dere å se gravid ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en av de..skjønner det ikke helt selv.er jo bare( 10.4)men ifølge bim er jeg 11.4.....så jeg får jo bare innse det.

magen har kommet,venter nr 3.men syns det er litt rart,for da jeg ventet nr 2 kom ikke magen før rundt uke 20....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med min 12. uke på søndag, så da hopper jeg over. Det skal bli deilig. Vi har begynt å fortelle det til familie og venner. Men de har fått beskjed om å holde tett helt til vi har fått fortalt det til alle vi vil fortelle det til selv. Spennende tider:) Og ja, jeg har begynt å bruke gravidbukser for de er så behagelige, de strammer ikke rundt magen slik som mine vanlige bukser begynner å gjøre, spesielt når jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg følger etter på 2 trim om en uke :-)

Har ikke fått eksakt termin men jeg har regna sånn ca og funnet ut at jeg er minst 11 fullgåtte uker.

Skal til legen på mandag, håper å få vite litt mer da. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med jeg og. I følge legen er jeg 11+5 i dag, men ut i fra mensen er jeg 12+5 så jeg vet ikke helt hvor langt jeg er men... jeg holder meg til det legen sa, så blir jeg heller kanskje overrasket når jeg skal på UL på sykehuset. Klaffet på 1.pp etter p-piller så da er det litt usikkert når el var.

Magen er tydelig allerede, men jeg venter nr 3 og man blir vel litt raskere stor da.

Vi snakkes i 2. trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

Går inn i min 12. uke i dag, så da blir dette siste uka på 1.trim... Jeg har foreløpig termin 19. mars. Utrolig så fort tida går!! Var hos legen i tidligere i uka, og jeg glemte å spørre om å få høre hjertelyden... Hm, må vel smøre meg med tålmodighet, lenge til neste legetime. Over to mnd til..., men skal på UL i midten av oktober da. Det gleder jeg meg til ja!!! Begynner å få litt mage ja, den kom ganske tidlig.

Snakkes snart på 2.trim da, jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+1 i følge babyverden.Ifølge legen er jeg da 12+1.Vel,vel da hopper jeg over på 2 tri. på lørdag,hadde ikke tenkt på det før du nevnte det.Ja, godt å komme over 12 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...