Kristine Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Hei Alle sammen! Denne gangen ble lykken kortvarig. Lillespire ville vist ikke være imagen og var på ultralyd i går som bekreftet spontan abort. Men tar ikke dette tungt, det er alltids en grunn til at man mister så når blødningene stopper starter vi på ny prøverunde og håper det går bra denne gangen. Dere må ha lykke til videre, å være gravid og få lov til å føde et barn er helt utrolig fantastisk. Gleder meg til jeg blir gravid igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miri@m Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 veldig godt å høre at du tar det pent..vet det er trist,tenker som deg,at går det galt, så er det en mening med det.lykke til videre, ses nok snart igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2006 Mange takk! Satser på å komme tilbake til dere veeeldig snart ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 Lykke til videre - sjansen er veldig stor for å bli gravid igjen fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 25. august 2006 #5 Del Skrevet 25. august 2006 Snakkes snart igjen!! Og om det ikke går på første forsøk, så er jo treningen veldig gøy, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 25. august 2006 #6 Del Skrevet 25. august 2006 Mente selvfølgelig å si LYKKE TIL også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. august 2006 #7 Del Skrevet 25. august 2006 Lykke til videre, jeg har selv i disse dager en bløding, får se hvordan det går. Kansje vi treffes igjen på bli gravid. Sitter med samme tankene som deg, hvis kroppen ikke vil ha det, er det en grunn og da er det bare å prøve igjen. Prøvingen er i alle fall kjempe kjekk. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx76 Skrevet 25. august 2006 #8 Del Skrevet 25. august 2006 Lykke til videre med prøving... Jeg går tilbake til bli gravid igjen jeg også.. sa på onsdag:( Men som du sier, det er en grunn for at det skjer og neste gang så sitter'n.. Noen som vet hvor lenge man blør etter en sa? Og hvor lenge det er anbefalt å vente for du prøver igjen? Vi er klare for å sette i gang med en gang vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #9 Del Skrevet 25. august 2006 Lykke, lykke til videre for dere som går tilbake til bli gravid. Håper dere snart er her igjen. Jeg blødde bare noen få dager etter SA + noen dager til med litt brun utflod. Legen sa det var vanlig å blø 1-2 uker. De fleste anbefaler å vente med å prøve igjen til etter at man har hatt en vanlig menstuasjon; både pga terminbestemmelse neste gang, og også og for at livmoren skal få en sjanse til å fornye seg, (mindre risiko for ny SA) Men en leser jo stadig om andre som har blitt gravide med en gang, og det har gått bra... (Selv ble jeg gravid igjen etter en mens, men dette var bare en liten 3-dagers blødning; ikke helt normalt for meg i alle fall. Har nå en blodpropp i livmoren (og derfor økt risiko for ny SA , selv om alt er bra med babyen), som kanskje skyldes en liten rest som har blitt igjen etter SA. Hadde jeg ventet til etter en normal mens, hadde jeg kanskje sluppet dette... (ikke for å skremme, men det er altså min erfaring.)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx76 Skrevet 25. august 2006 #10 Del Skrevet 25. august 2006 Ja det høres jo veldig logisk ut det da:) Mistet i april i år også... da ble jeg gravid igjen etter 2 sykluser. Men det gikk da asltså ikke bra.. Tror egentlig ikke det er noe fasitsvar.. Kroppen styrer vel selv uten at man har noe man skulle sagt om den saken;) Men sikkert greit å vente i allefall til man har fått mensen en gang... xxxxxxx fingrene for at alle gode ting er 3:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #11 Del Skrevet 25. august 2006 Godt å høre at du tar det så fint, lykke til med prøvingen igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå