Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Er ikke aktuelt for meg å bruke det, men er bare litt nysgjerrig på hva andre mener :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Får assosiasjoner til et visst forbudt stoff. Og Mette-Marit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Ser for meg en blond svenske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 kjenner en nyydeli luslygget svensk 3 åring som heter det..liker det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 eh.. lyslugget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #6 Del Skrevet 26. august 2006 Minner meg om en kanin desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 26. august 2006 #7 Del Skrevet 26. august 2006 grusomt miner meg om bambus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 Kunne heller ikke brukt det, men synes det er et koselig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #9 Del Skrevet 31. august 2006 fikk med meg en kåring på p3 om hva vi skulle kalle dette vi setter under gryter for å skåne bordet, var visst nok ikke noe godt norsk ord for det mente programlederen, Hampus ble foreslått og vant kåringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #10 Del Skrevet 2. september 2006 Syns det er et tøft navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg vel Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 thi hi, det ble jeg kalt da jeg var liten.. Det var en svensk serie som gikk på barnetv "Den hvite stenen" gutten i serien, som het Hampus, var jeg så forelsket i at søstrene mine ga meg kallenavnet Hampus. Det skal også sies at han var en skikkelig ramp, akkurat som meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå