Gå til innhold

Hjelp meg.... søte, kreative sjeler. Jeg trenger tips!

Anbefalte innlegg

Den lille søte bolla er snart sju mnd, og jeg hadde nattavvenning med ham for ca en uke siden. Det gikk kjempebra, han sutra og småskreik en time, så sov han. Etter det har han ikke spist om natta, men nå er han begynt å ha lange våken-sessions midt på natta!!!!

I natt var han helt lys våken fra ca 03 til 0430. Ligger og snakker (høyt!) med seg selv i senga, hviner og står på. Jeg får jo ikke sove. Dette er jo ti ganger verre enn når han var våken et par ganger om natta og spiste, for da la han seg jo igjen med en gang!!!

Kommer dette til å vare? Er det noe jeg kan gjøre? Noen fler som har opplevd dette?

Hjelp meg, pliiiis.

Fortsetter under...

Vi har det sammme. Jenta vår er 6.5 måned, og kuttet selv ut nattmat når hun var 3 måneder gammel. Hun har våkenperioder på natta noen ganger, andre ganger sover hun hele natta. Hun skriker ikke eller noe, bare ligger å plundrer og snakket med seg selv. Det holder også meg våken i perioder, men har blitt vant med det, og sover igjen.

Så jeg tror du blir fort vant med det, du lærer å kjenne hva lydene betyr. Hvis det kommer "unormale" lyder, vil du våkne igjen.

Eller så er kanskje alternativet å flytte han på eget rom?? Mange kvier seg kanskje for det, men når nattavveningen er over, så kan det være at dere alle vil sove bedre hver for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...