Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, her kommer en liten hilsen fra hotellresepsjonen i Helsinki!

Jeg er nå värt den lykkelige ruger på 2 stk 6 delte egg siden i går! Og enda bedre: denne gangen ble det hatching og sliminnen var et sted mellom 8-9mm ( de greier ikke å måle den helt nöye ved innsetting fordi de kun bruker UL på magen).

Dette er det 4. forsöket på 7mnd og mitt 6.totalt, så nå håper jeg virkelig de klorer seg fast! Er skykmeldt i de neste 2 ukene , så nå

skal jeg bare tutle rundt og pleie meg selv.

Denne gangen tok de opp et strå med 3 egg og 2 greide seg. Har fortsatt igjen 2 egg på frys, men de håper jeg vi ikke får bruk på veldig leeeeeenge. For dere som ikke kjenner meg så godt, så er jeg i Finland til behandling fordi jeg må benytte meg av eggdonor.

Ha en fin dag allesammen, på tide for meg å sjekke ut og komme meg hjem til gamlelandet!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6060622-endelig-ruger-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Og gratulerer og velkommen i klubben som ruger. Har forstått at det er akstra mange av oss som er det akkurat nå. Jeg er ruger på dag 8 idag:) Kiler i magen bare ved tanken.

Det har vært mye snakk om symptomer, og meg føler meg veldig frustrert i så måte, for jeg kjenner ingen verdens ting. Hadde alle syptomer på graviditet mens jeg satte sprøytene, etter innsetting ble alle symptomer som blåst av meg. Jeg er i ingenmannsland akkurat nå.

Du, det var dette med hatching... jeg går på beh i Trondheim og dette er mitt 3. forsøk. Vi var godt inne i det danske systemet før vi fikk vite at vi kunne gjøre dette i Norge. Mannen min må foreta TESA pga sterilitet. (selvvalgt før han traff meg selvfølgelig!)

Nå hender det vi angrer oss for å ikke ha valgt Danmark likevel, for her i Norge er det ulovlig med hatching:(

Etter de to første negative forsøkene går jo alt helt utmerket helt til dette med "festingen". Om det ikke går denne gangen tenker jeg å ta kontakt med Danmark. Om det er det som skal til for å få positivt resultat kan det jo ikke være uprøvd!

Har du fått info om hatchingen. Er dettrygt å gjøre det? Noen som vet hvorfor det ikke er lov i Norge????

Gratulerer som ruger... :))

Å 6 delte egg da det må være bra!!!

Ønsker deg kjempe masse lykke til å sender deg en stoooooooor dose baby støv **************************************************************************************************************************************** håper de/den sitter nå... :))

Klem fra

Annonse

Jippi Spira :o) Og gratulerer med rugetilværelsen!!

6-delte må vel være bra!! Dette går nok veien, min venn! Skal krysse fingre og tær for deg!!!

Jeg ble sykemeldt i dag....Er skikkelig sliten, underskudd på søvn, hodepine, trøtt trøtt trøtt........

UL på mandag..........

Vi får holde hverandre oppdatert siden vi kommer til å være hjemme framover begge to :o)

Lykke til med ruging!!!

Masse klemmer fra

Tusen takk for hyggelig hilsner jenter! Jeg har ikke vært særlig aktiv her

inne på BIM i det senere, så da er det jo ekstra hyggelig at mange her

inne bryr seg allikevel!

Rolin - Vedrørende hatcing fikk jeg ikke det selv om jeg spurte om det

ved forrige forsøk. De begrunnet det med at de ikke turde ta sjansen fordi membranen på egget var så tynn at de var redd de kunne gjøre skade. Spurte om det igjen denne gangen, men ønsket det ikke hvis det var risiko for å ødelegge egget. Legen sa også forrige gang at de eggene jeg hadde på frys var så bra at de ikke burde være nødvending. Siden de eggene jeg har satt inn nå på de fire siste forsøkene er fra samme donor ønsket jeg allikevel å prøve hvis mulig siden jeg så langt

ikke hadde lykkes med dem. Denne gangen mente de det var trygt å gjøre det, og jeg er glad at noe blir gjort litt annerledes, - kanskje det er

det som skal til!

Anne Mor36 - så koselig å se deg her, hvordan går det med deg?

Håper du har et flott svangerskap!

Lenn - Kjempefint du har blitt sykmeldt. Slapp av og plei deg selv så du

får litt energi før innsetting! krysser fingrene for UL på mandag, håper slimhinna er tjukk og fin!

Ønsker dere alle her inne en god helg, og lykke til i prosessen hvor enn dere måtte være!

Stor klem fra

Annonse

Lykke til spira, vi følger spennt med.

imorgen blir jeg med i rugeklubben med fryseegg. her på island er det også tillatt med hatching, men vi prøver ikke det ennå. kanskje neste gang hvis dette ikke funker. spennende og følge med.

klem

Gratulere spira!

Dette høres lovende ut:-) To 6-delte egg m/hatching måååå jo gi baby i magen. Regner med at du skal til Vibeke og få noen nåler framover. Kos deg med rugingen, denne gangen er det din tur:-)

Stooooooor klem fra

Kjære Spira:-)

Så spennende da. Har vært flere uker uten nett pga. flytting, men endelig på plass igjen!

Høres utrolig lovende ut nå , syns jeg, og jeg krysser ALT for deg. Nå er det virkelig din tur altså. Ta godt vare på deg selv. Høres bra ut at du er sykemld. de neste ukene:-)))

Kommer til å følge nøye med på deg de neste dagene.

Ellers hører jeg nå til inne på 3. trimester. Utrolig hvor fort tiden går. Skulle bare så sårt ønske at dere alle her inne var i min situasjon nå. Unner dere alle det:-))))

Vår lille Fabian blir nok mest sannsynlig tatt med ks en gang i første del av oktober. Alt virker bra med han, og vi gleder oss til å møte han:-)

Take care!! + ett tonn med babystøv sendes din vei!!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...