Gå til innhold

August: Vannet gikk klokka 02.05!!! Så nå sitter jeg og teller rier.


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Jada, slimproppen gikk jo natt til i går, og hele gårsdagen gikk jeg med svake rier jevnt og trutt, men ingenting regelmessig. Jeg prøvde å fylle dagen med vanlige gjøremål - pluss en liten times søvn midt på dagen =)

 

Gikk en god tur i går kveld, og faktisk klokka 02.05 våknet jeg av en ri og så gikk vannet. Dro en tur på føden og ble lagt til registrering en stund. Der var rier, men ikke regelmessige eller "store" nok til å få fødestue. Ble sendt hjem igjen og fikk beskjed om å komme tilbake når det var 5 minutter mellom hver ri, og hver ri burde vare ca 1 minutt. Sitter nå her og tar tiden, men er ikke noe regelmessig enda! Så dette skal nok enda ta tid!!!

 

Kjipt, for det er for vondt for å få sove, og så er jeg egentlig trøtt =( Ååå...og veldig klar for å bli ferdig med dette!

 

Så det var nattens oppdatering fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne ha sagt det samme selv, da jeg sitter her på 6. dagen på "overtid". Har kjent en del vondter, men ingenting som utvikler seg. Er jo også førstegangsfødende og da er det vel mer vanlig å gå over termin. Blir i verste fall satt i gang på onsdagen, men håper naturen ordner opp selv. Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede! :) Og når vannet har gått blir du jo uansett satt igang etter en stund om ikke riene blir regelmessige og effektive nok!! Snart møter du babyen din! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...