pippi78 & prinsessa :) Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Tredje natt uten søvn. Har vel sovet ca seks timer i alt de siste døgn. Har rier som kommer hvert 10 min om jeg ligger ned. Men de øker ikke noe i styrke. Likevel er de såpass at jeg ikke kan sove. Stoppet nesten opp i kveld og nå i natt når jeg kommer meg ut av senga. Skikkelig lei av at det ikke utvikler seg. Tegningsblødningen har avtatt og nå er jeg ganske sikker på at slimproppen er helt borte. Nå har det holdt på sånn siden tirsdag ettermiddag. Nå må det enten komme i gang eller bare stoppe helt før jeg sliter meg helt ut. Lang vei igjen enda.
lana<3 Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 heisan har hatt det sånn selv jeg...forstår godt at du er lei...jeg har gått to uker nå med maserier uten at det ført til annet enn trøtthet og ømme muskler...igår gikk de over til vanlige kynnere og nå ligger jeg her med en og annen stramning i magen uten at det er vondt..holdt på å bli tussete når det sto på som verst....fikk pinex forte for å prøve å sove gjennom de...men det var helt nytteløst... Får håpe du er ved termin da er jo større sjanse for at det skjer noe da:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Å, kjære pippi - går du også enda? Da er vi to!!! Du har holdt på lengre enn meg og må nok være veldig sliten ja...skjønner ikke at det ikke bare kan sette ordentlig i gang liksom? Har vannet gått hos deg eller? Hos meg er det også flest og vondest rier når jeg ligger eller sitter i ro...merkelig det der - skal jo være omvendt? Hadde akkurat en gnske vond ri her nå...off, kjedelig hvis det liksom ikke er til noen nytte!!! Håper snart disse prinsessene våre har tenkt seg ut =) Vi får holde hverandre oppdatert her inne i alle fall!
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 Skrev akkurat på skravle Ikke noe vannavgang her desverre. Vet ikke om jeg skal sitte eller ligge eller gå jeg. Synes det er så merkelig at riene kommer når jeg ligger. Driver å kaster opp i tillegg så når begynner jeg å bli møkklei skal jeg være helt ærlig. Skulle gjerne hatt prinsessa ut, i vertfall i løpet av helga. Spent på å høre hvordan d går med deg
Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 huff huff..e r flere enn meg ser jeg! er jo helt utrolig dette, hvorfor hvorfor spør jeg liksom??!! får heller ikke sove og har også vondt nok til at jeg ikke klarer slappe helt av.. skikkelig herk dette ja..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Off, merker jeg er litt kvalm jeg også. Spiste litt i stad da vi kom fra sykehuset - bare for å få i meg litt energi. men da var det jo nyttesløst å ligge i senga, for da ble jeg kvalm. Hadde akkurat en ri som varte i 39 sekunder, og det var da ca 5,5 minutt siden siste - håper det er begynnelsen på noe regelmessig!!! Er det snakk om at de kan ta vannet på deg etter du har gått så lenge med vondter eller? Vi satser på helga ja - orker ikke vente lengre!!! Håper virkelig det setter ordentlig i gang hos deg snart, pippi!
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 25. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2006 Nå er det slutt på å ligge ned i vertfall. Etter råd fra min søster skal jeg holde meg i gang.Det er i flg henne masrier jeg har når jeg ligger og de gagner ikke åpningen noe. De vil jo ikke en gang ta meg inn og sjekke oppe på fødeavd. Så jeg må visst heller bare være tålmodig. Så sovner jeg vel til slutt om ikke det blir noe fortgang i riene i stående/gående tilstand.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 har nettopp gått en times tur jeg nå, stoppet hver gang det kom en ri, men var til å leve md.. kanskje du burde ta deg en tur ut å se om det hjelper:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå