Gå til innhold

Flere som har problem m å finne støveletter som passer i leggene?

Anbefalte innlegg

Det er et stort problem for meg. Jeg er 1,83 cm høy og bruker 41-42 i sko størrelse. Problemet er at jeg har så syyyykt lyst på noen fine støvletter, men dem er alltid for trange i leggene :( :( Noen som har noen gode råd???

Fortsetter under...

Samme problem har jeg å, er 160 høy og bruker str 37 -38. Finnes jo så mange fine støvletter men de er som du sier alt for trange i leggene:(

Har funnet meg to par boots som passer:)

Har samme problem. Er 1,80 høy og bruker str 42 i sko. Det er jammen ikke lett å finne noe som passer. Fant et par i fjor vinter faktisk som var kjempefine og gode, men tror du ikke helen gikk på de...

samme her.. ingen som passer! Er 1,68 høy å bruker str 38-39 i sko!

Når jeg skal kjøpe meg litt høye vintersko så er det INGEN som passer! Hvordan slanke leggene???

Hei!

Har hatt samme problem sjøl! Leggane er ikkje blitt mindre, men vart tipsa om at det går an å få blokka ut støvlettane. Trur (merk trur) det må vere skinn for å få det gjort, men det vil i alle fall seie at dei på butikken (evt skomaker etterpå) sprayer på eit eller anna og utvidar støvletten slik at leggen kjem nedi. Dei måler leggen først. Det er langt frå alle butikkar som gjer dette, men eg veit i alle fall at BIANCO i Bergen gjer det. Det går an å ta støvlettane med til skomaker istaden for, men då blir støvlettane endå dyrare (eg slapp å betale ekstra der eg kjøpte mine, og synest det skulle berre mangel når dei kosta 1100kr). Uansett - ta ei runde og spør på butikkane der du bur/der du finn fine støvlettar! Eg trur eg venta ein el to timar før eg kunne ta med støvlettane mine heim.

Lykke til - det er kjekt når ein endeleg får pås eg det "alle andre" har og som ein har ønska seg så lenge!!

Jeg har stort sett ikke det problemet, men jeg fikk et tips hos ei venninne en gang, og jeg har selvsagt siden bookmarket i mine favoritter ;)

Det er en nettbutikk som er spesialister på støvletter med tilpasset leggstørrelse! Genialt? ;)http://www.duoboots.dk/index.php

Annonse

Ha-ha, har akkurat det samme problemet selv!! Jeg ler i innledningen, men klart ikke alltid morsomt i skobutikken når jeg ser alle DE lekre støvlene jeg har lyst på - og trenger!

Uansett, "vanlige" støvletter har jeg rett og slett for tykke legger til (er "bare" 91 kg og 1,72 høy) - men de støvlettene som er beregnet for å ha buksa nedi støvlettene - de passer stort sett! Får selvsagt ikke buksa nede, men får i alle fall kule støvletter som passer. Og så kan jeg brette opp buksebeinet litt for å vise mer av støvletten! :o)

Lykke til!

går stort sett bare rett forbi støvletthyllene, siden de er så små over leggene. Men de med snøring hele veien, eller de med "stretch" går bra. Har et zoom-blikk til dem, og stopper alltid for å titte hvis jeg ser det =)

Har et par venninner som har bestilt støvletter på Duoboots, se http://www.duoboots.com/

Der kan man spesialbestille etter sin egen vidde på leggen. En av venninnene mine har bestilt jeg to par, var så fornøyd med det første paret at hun bestilte ett til.

Jeg har også problem med å finne støvletter som er store nok i leggen, men når jeg faktisk finner noen som er store nok på leggen er de tilsvarende store rundt hælen og da blir de sånn at man nesten tråkker ut av de. Vet du hvordan støvlettene fra duoboots er i rundt hælen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...