Gå til innhold

Får ikke sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, men jeg må bare klage litt. Nå er jeg så sliten - er oppe og tisser i ett og må bare stå opp ved fem-halv seks tida, helt pumpa. Er så trøtt, men klarer bare ikke å sove. Prøver å legge meg litt på dagen, men det blir liksom ikke det samme. Er i uke 34 nå, og ser for meg at jeg er helt utslitt når D-dagen endelig kommer.

Har stabla opp masse puter her og der i senga, og det går greit helt til jeg må skifte stilling. Da er det et svare leven. Rart egentlig, siden jeg bare klarer å ligge i to stillinger - på siden og den andre siden ;) Burde jo ha blitt mer rutinert nå. Gud, som jeg lengter etter å sove godt på ryggen! Eller å sove i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene i affal... Sutre litt jeg og da...

Kjennes ut som kreket driver med sin egen lille GU der nede eller noe, kanskje hun sjekker modning og stripper? hehe... Noe røsker hun i affal i...

Og det å snu seg, ikke nevn det engang, sidene går fint men selve seansen med å snu, uff...

Nei, du får sende meg litt fødestøv jeg kan låne til du trenger det selv så skal jeg sende deg sympati og søvn jeg;) hehe

Skrevet

Jeg slenger meg også på, så du ikke føler deg så alene:)

Nettene er et mareritt, gruer for å legge meg. Lillegutt våkner til når mamma skal legge seg, kjennes ut som han vrir seg rundt alt som er der inne,i tillegg har jeg pittringer i bena, vondt i rygg og bekken, og i går begynte smerter i lysken, tisser 3-4 ganger om natten. Føler meg utslitt selv, har ingenting å gå på, ikke klarer jeg å få til en høneblund om dagen heller. Heldivis jobber jeg kun to dager i uken. Har syv uker igjen, hjelp!!

Lykke til jenter:)

Skrevet

Åh, takk skal dere ha, søte, snille... slokna på sofaen ved halv tretida, våkna rundt kvart over seks av samboer og skjønte ingenting. Trudde jeg hadde gått i søvne. Nei, det er slitsomt å ikke få sove. Skal kjempe meg fram til rundt tolv tenkte jeg, og så skal jeg prøve å legge meg litt igjen. ZZZ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...