lillebollemor74 Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Beklager, men jeg må bare klage litt. Nå er jeg så sliten - er oppe og tisser i ett og må bare stå opp ved fem-halv seks tida, helt pumpa. Er så trøtt, men klarer bare ikke å sove. Prøver å legge meg litt på dagen, men det blir liksom ikke det samme. Er i uke 34 nå, og ser for meg at jeg er helt utslitt når D-dagen endelig kommer. Har stabla opp masse puter her og der i senga, og det går greit helt til jeg må skifte stilling. Da er det et svare leven. Rart egentlig, siden jeg bare klarer å ligge i to stillinger - på siden og den andre siden Burde jo ha blitt mer rutinert nå. Gud, som jeg lengter etter å sove godt på ryggen! Eller å sove i det hele tatt.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Du er ikke alene i affal... Sutre litt jeg og da... Kjennes ut som kreket driver med sin egen lille GU der nede eller noe, kanskje hun sjekker modning og stripper? hehe... Noe røsker hun i affal i... Og det å snu seg, ikke nevn det engang, sidene går fint men selve seansen med å snu, uff... Nei, du får sende meg litt fødestøv jeg kan låne til du trenger det selv så skal jeg sende deg sympati og søvn jeg;) hehe
Nicita73 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg slenger meg også på, så du ikke føler deg så alene:) Nettene er et mareritt, gruer for å legge meg. Lillegutt våkner til når mamma skal legge seg, kjennes ut som han vrir seg rundt alt som er der inne,i tillegg har jeg pittringer i bena, vondt i rygg og bekken, og i går begynte smerter i lysken, tisser 3-4 ganger om natten. Føler meg utslitt selv, har ingenting å gå på, ikke klarer jeg å få til en høneblund om dagen heller. Heldivis jobber jeg kun to dager i uken. Har syv uker igjen, hjelp!! Lykke til jenter:)
lillebollemor74 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 Åh, takk skal dere ha, søte, snille... slokna på sofaen ved halv tretida, våkna rundt kvart over seks av samboer og skjønte ingenting. Trudde jeg hadde gått i søvne. Nei, det er slitsomt å ikke få sove. Skal kjempe meg fram til rundt tolv tenkte jeg, og så skal jeg prøve å legge meg litt igjen. ZZZ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå