Gå til innhold

Hvor ofte er dere på helsestasjonen............

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Med førstemann var jeg der ofte, sikkert annenhver uke det første halve året. Har nok litt med å gjøre at jeg ville forsikre meg om at han fikk i seg nok mat, vokste og trivdes. Med andremann var det sjeldnere, kanskje bare et par ganger utenom oppsatt time. Denne gangen har jeg ikke tenkt på å dra dit, har ikke tid;-)

Tusen takk for svar alle sammen.

Jeg har aldri vært utenom kontrollene. Der var derfor jeg lurte litt på det. Tenke at jeg kanskje var litt rar som ikke hadde vært det, men det ser ut som begge deler er helt normalt.... :-)

Jeg veier 1 gang i uka og har time hos helsesøster ved siden av pga. at babyen var litt liten og jeg er underernært så de ville se om alt var ok med henne.

Hu la ikke på seg de første ukene siden jeg ikke har næring i melka heller...litt synd da ville gjerne amme.

Men da jeg sluttet å amme og ga mme så la hu på seg og sutrer ikke så mye,så nå skal hu veies en gang til,går det fortsatt opp i vekt så skal jeg bare følge ordinære kontroller.

Er så glad for å ha HS godt å vite at tulla får oppfølging.

Er på helsestasjon 1 gang i mnd. Har vært kontroll hver mnd. fram til juli. Nå har vi ikke time før i oktober. Så da drar jeg og veier og måler en gang i mnd. sånn at vi har vekt og lengde for hver mnd. Morsomt å ha, og greit å følge med på hvor mye han går opp i vekt og lengde.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...