Gå til innhold

September: og der gikk vannet... :)


Gjest

Anbefalte innlegg

hjelp, da har vannet gått! helt uten forvarsel bare fossa det ut etter at vi hadde lagt oss. har ikke kjemperier ennå, så vi skulle bare vente hjemme og prøve å sove litt for å samle krefter. kjenner takvise mensenmurringer da, så er nok litt rier på gang.. hjelp, nesten litt nervøs jeg!! samboer som var så trøtt var plutselig lys våken!!

skulle komme ut på kontroll 8-9 tiden i morgen så sant det ikke skjer noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oioiooi, spennende:)

kjempe lykke til! kom med opdatering da:) med mindre du går i fødsel da, hehe. sikkert ikke d første du tenker påda; må opdatere de på bim lissom!!!

uansett lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Så heldig du er, nå kommer babyen ut om kort-kort tid. Min siste fødsel startet med vannavgang, og da sa de på sykehuset at riene vanligvis kom i løpet av et døgn. Nå gjorde det ikke akkurat det med oss, da, det tok ca 40 timer før riene kom, og to døgn før babyen var født. Men da ville de også ha satt meg i gang på Ullevål dersom ingenting hadde skjedd av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, ser for meg samboeren din da... Ååååh,så trøtt...SPLOSH!!! ...-Lys våken! :D

Super lykke til! Litt snodig å se oss i septemberklubben komme igang også... Plutselig ble alt så grådig virkelig...

Håper at du slipper å vente så veldig lenge på å komme igang og at alt går passelig fort og gjør passelig vondt :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt at vi i denne klubben kommer igang også. Jeg har noen uker igjen til UL termin. Er jeg like heldig som forrige gang, så kommer denne babyen en uke før... Forrige gang gikk vannet på morgenen. Jeg satt og tisset - og var ferdig med å tisse, men så plutselig så startet det å renne igjen. Jeg fikk tårer i øynene og måtte le. Jeg ropte til mannen min at "Jeg tisser - selvom jeg ikke tisser". Det tok et par sekunder før han fattet hva jeg mente - og da spratt han opp!! Dette var kl 11 på morgenen. Riene startet ikke før utpå ettermiddagen. Kl 02.58 var gutten ute. Slimproppen gikk 6 dager før dette.

 

Jeg gleder meg veldig til at det hele setter igang denne gangen også. Da jubler jeg og hopper i taket. Gleder meg så til å se sønn nr. 2 : D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...