Gå til innhold

Oktober: 34 uker og voldsomt press mot underlivet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som har skikkelig "press" ned mot tissen? Jeg har det nesten hele tiden når jeg reiser meg opp og skal gå. Er det babyen som presser seg på, eller kan det være noe på gang snart...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her...den føles nesten ut som hun er på tur ut....var hos jm i går, og hun sa at dette er helt normalt..babyen har da som regel lagt seg med hodet ned og klemmer mot bekkenet...så da gjennstår det bare å holde ut de siste ukene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på, har kjent det en stund, men ble verre fra i går.Smerter nedover i lysken,og har vondt i "musa". Vanskeligå gå er det også. Skal det være sånn i 7 uker til, hjelp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har detsamma jag med.. Vældigt obehagligt då man ska resa upp från sængen på morgonen.. eller alla de tusen ggr man måste gå på do på natten ;(

 

Men jag hade det med førsteman oxå.. det avtog efter att barnet fæst sig ordentligt så jag hoppas på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, her er det mye av det! har sjekka meg 2 ganger for UVI, men det finnes ikke spor av noe galt. går på do veldig mye, men det er nesten ingenting som skal ut. å sykle er heeeelt forferdelig, kjennes ut som jeg tisser på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne signerer jeg også....

 

Har snakket med både lege og jordmor og de kunne bekrefte at dette var helt normalt.

 

Er i uke 32, og regner med at problemet IKKE kommer til å avta de neste ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.....har det på samme viset. Det betyr nok ikke at noe er på gang, men at hodet til babyen ligger ned å presser mot bekkenet - det kjennes ut som at den vil ut..og vi må selfølgelig tisse hver gang. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik, i tillegg til mye kynnere og menssmerter.. Nevnte det for jordmor, og hun sa egentlig bare at det er normalt og trenger ikke føde tidligere av den grunn. Men...føles virkelig som noe skal åpne seg, når det presser så veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...