Gå til innhold

April: Nå går jeg og skyter meg litt.......... :o(

Anbefalte innlegg

Mirja ligger med feber og kraftig forkjølelse, jeg er ordentlig forkjølet, finskjortene til mannen og Joakim er sporløst forsvunnet, dataen er et eneste stort kaos fordi jeg får ikke til det jeg holder på med (skal skrive noen salmer i et kirkeprogram som skulle vært ferdig for to uker siden), jeg har en huskeliste lang som et vondt år på alt som skal handles i morgen men kan ikke senda snuppa i bhg pga feber og enda til så har jeg fått fri fra jobb, for jeg skal GIFTE MEG PÅ LØRDAG!!!!!!!!!!!!

Vrææææææl......... Kommer aldri til å bli ferdig!!!! *snufs*

Måtte bare blåse ut litt!! ;)

Fortsetter under...

uff stakkars deg/dere.

Helt sikker på at det ordner seg. Dere kommer til å få en flott dag i morgen. Gratulerer såååååå mye.

Fortell oss om den store dagen når du får tid : )

Lykke til, og god bedring

Stor klem til deg : D

Dette går så bra så!! Ingen andre som kan passe snuppa? Finnes det ingen som kan hjelpe med kirkeprogrammet? Hiv innpå med vitaminer, kjøp kleenex med balsam -så slipper nesen å bli sår og rødglødende! Lørdagen blir nok en vidunderlig dag, bare du klarer å senke skuldrene litt. Deler av handlelisten får du unnagjort når gubben kommer fra jobb sånn at du kan reise ut på egenhånd, uten snuppa. Så får du gjort alt unna i en fei! Ikke vær redd for å be folk om hjelp! De er som regel veldig hjelpsomme hvis en bare spør, og forklarer det lettere kaos som foregår nå. Alle forstår at det er mye styr like før et bryllup..!! Lykke til!! Håper du får tid til å lese oppmuntringene her inne da, til tross for alt styret! :) -Og skjortene dukker opp igjen når dere slutter å lete mer.. hehe..;)

Og lykke til på lørdag!!!

Er det i morra alt!??? Gratulerer litt på forskudd. Noe jeg kan hjelpe med - høres ikke ut som om omstendighetene var så strålende for en avslappet dagenforut for en brud... Skrik det ut, så kommer jeg, jeg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...