Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Martin? vil høre mange meninger... har veldig kort etternavn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente89 ♥ Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Har du hørt om Carl Oscar sardiner.. ?? Hehe.. ville nokk heller ha valgt Martin ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Bestemor var blitt litt dement når jeg fikk min sønn. Hun kalte han konsekvent for Carl Oscar. Aner ikke hvorfor, navnet likner ikke en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 Carl Oskar var et veldig pompøst navn, men det klinger fint ) Carl Martin var litt kjedelig.. Ville gått for Carl Oscar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Del Skrevet 25. august 2006 faktisk aldri hørt om de sardinene,hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 Er det ikke Kong Oscars sardiner da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Liker ikke Carl Oscar (vet om en alkoholiker som heter det) men Martin er fint (du er ikke alene om å bruke det da isåfall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart 4, siste på vei Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 Syns Carl Martin er finest, men ville brukt K, liker ikke navn med C. Ellers syns jeg Karl Jakob er knallfint jeg da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimsel Skrevet 11. september 2006 #9 Del Skrevet 11. september 2006 Carl Oscar är begge svenska kunganamn, ganska "blått" alltså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firemerkersmør Skrevet 15. september 2006 #10 Del Skrevet 15. september 2006 Fint, vi vurderte det selv vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #11 Del Skrevet 21. september 2006 Carl Oscar høres ut som en svensk sossemann! Synes Oskar er fint jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå