Gå til innhold

kjenne eg godt SA?

Liiiisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

En sa vil du nok merke ganske godt. Da får du blødninger og du merker at det kommer ut noe. Ofte får man en slags rier også.

Ma-Missed abortion merker man ikke like godt. Det er når barnet dør i magen uten å komme ut. Kanskje merker men det ved at man har småblødninger og at symptomene forsvinner, men det tror jeg er veldig individuellt.

Det er ingenting som tilsier at du skal miste hverken i sa eller i ma (hvis du da ikke har opplevd noe du ikke skriver om her). Slapp av og nyt graviditeten din. Vil anbefale deg å ikke være for mye på dette forumet (med mindre du har mistet før eller du har noen plager som du bekymrer deg over) det vil bare skape angst og redsel hos deg.

Gå inn på 1. tri og kos deg med spiren din som helt sikker sitter godt fast inne i deg i 7 måneder til:)

Hei.

Jeg hadde nettopp en sa i uke syv, hvor det bare virket som vanlig mens smerter, ingen rier eller noe, det kom heller ingen klumper av noe slag, men tok en test i dag og den var neg. Men en kan jo ha blødninger selv om, ring inn på sykehuset og be om å få komme på gynologisk polioklinikk, der får du ultralyd og evt sendt til blodprøve. Hos meg så de ingenting på ultralyd, og blodprøvene viste fall i HCG homonet. ....veldig trist, men det er bare til å prøve på ny, må se på det slik at det var ikke meingen at det skulle bli...lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...