Gå til innhold

Slitsomt på jobb...


Lolisen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er nå seks uker på vei og jeg er så trøtt og sliten. Jeg blir spesielt sliten på jobben. Vet nesten ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Kroppen verker og pulsen er høy. Alt er så utrolig tungt. Er det for dumt å sykemelde seg allerede? Vil jo helst jobbe, men ikke når det er sånn! Ønsker noen meninger :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tar du noen vitaminer?? kroppen blir fort sliten om den ikke får nok av enkelte vitaminer...

 

Eller så er det bare å snakke med legen din, så er det litt opp til h*n om h*n vil sykemelde deg, eventuelt så kan du jo snakke med sjefen om noen form for tilrettelegging... :) mulighetene er mange, og de fleste sjefer vil vel helst prøve å tilrettelegge enn ¨å måtte betale ut haugevis med sykepenger;)

kjedelig å være sliten:( så lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg bruker alle vitaminene jeg kan! Jeg spurte om tilrettelegging i forrige svangerskap, men da så sjefen at det ikke var mulig å gjennomføre.. Huff.. vanskelig det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er mulig av legen din å sykemelde deg 10 eller 20% så du kna få en fridag i uka litt fremover... kan kanskje bli litt lettere å komme seg gjennom uka om du har en dag å komme deg på;) mye som er mulig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...