Em`s mamma:) Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 hei,er "ny " hær.. dvs,har ei jente fra før, nettopp funnet ut at jeg er gravid igjenn, så nå kommer jeg inn til dere er bare noen uker på vei, når er det kvalmen starter igjenn? gruer meg litt til den, var kvalm 1 trimester sist, men husker ikke når det startet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Grattulerer:) Og velkommen til oss her på 1 tri:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღ GoJenta ღ Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 jeg er bare såvidt 4uker på vei, og plages med kvalme alt.... men tror det er veeldig individuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em`s mamma:) Skrevet 24. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. august 2006 takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em`s mamma:) Skrevet 24. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. august 2006 oki, håper bare jeg slipper lettere unna denne gangen, var helt forferdelig sist, ble tilåme bilsyk, samboern fikk streng beskjed om å kjøre kjempesakte over fartsdumper å svinger sist, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Gratulerer og velkommen inn hit! Jeg er nå 4+1, men kvalmen kom så smått for et par dager siden Fant igjen en for stor BH som mannen har kjøpt, var deilig å få på seg noe som ikke klemmer så mye Men er jo ei belønning i andre enden da!!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em`s mamma:) Skrevet 24. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 24. august 2006 sant det:) skal prøve å nyte tiden mer nå enn sist:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 24. august 2006 #8 Del Skrevet 24. august 2006 Gratulerer og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DK+2 Skrevet 25. august 2006 #9 Del Skrevet 25. august 2006 Hei! Gratulere så mykje, æ fant ut den 21 august at æ e gravid, så d e kjæmpespeinnanes! Har hørt at kvalmen kan e mest fra 0-3 mnd, men d trur æ variere vældi, æ har ikkje vorre så mykje kvalm, men litt, å det har brukt å vorre på formiddag/ettermiddag. Æ e i 8. uke trur æ. Løkke tell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. august 2006 #10 Del Skrevet 25. august 2006 Hei! Gratulerer! Jeg har vært kvalm nå de første dagene, eller faktisk en hel uke før jeg kunne teste meg. Men nå 4 uker + 5 dager, har jeg faktisk litt kontroll over det hele. Men gleder meg ikke for mye, kvalmen kommer når man minst venter det. Men er ikke kvalm hele tiden. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå