Circe Skrevet 25. august 2006 #26 Del Skrevet 25. august 2006 Har du msn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #27 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, men adressen er så avslørende, så vil ikke legge den ut her:) Hvordan går det med kvalmen? Fikk du spist litt pasta og kjøttdeig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 25. august 2006 #28 Del Skrevet 25. august 2006 Fikk spist litt, men ikke stort. Men må innrømme at jeg har en fantastisk sønn som dekket på og ryddet av... Flinke gutten Adressen min er; [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #29 Del Skrevet 25. august 2006 Prøvde å legge deg til, men fikk det ikke til, da du ikke var medlem av samme msn som meg tror jeg det stod. Skal prøve igjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #30 Del Skrevet 25. august 2006 Hmm stod at det ble sendt en mld til din e-post, så er det en rar mld der, så er det bare meg som har prøvd å legge deg til!! Pokker, pc'n har hengt seg opp!!!! Argh for en dritt dag!!!!!!!!!! Jaja, what to do?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 25. august 2006 #31 Del Skrevet 25. august 2006 Hæ??? Ikke fått noe mail, men du kan jo sende meg en mail da, så har jeg jo adressen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 25. august 2006 #32 Del Skrevet 25. august 2006 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI... Feil adresse... [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #33 Del Skrevet 25. august 2006 prøvde det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #34 Del Skrevet 25. august 2006 Hehehehehe. Da prøver jeg det i stedet for! Sender deg mail:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 25. august 2006 #35 Del Skrevet 25. august 2006 Det går som oftest bra, og det er ett kjempebra tegn at du ikke blør. å selv om du eventuelt skulle begynne med det å, ingen krise nødvendigvis. Skal krysse fingrene for deg neste uke. da tror jeg de vil se hjertelyd hvis dette går som det skal. Hjertet begynner å banke på den 25. dagen Til da, på gjenhør! Skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #36 Del Skrevet 25. august 2006 Hei! Leste innlegget ditt tidlerer i uken og kjente igjen alle symptomene dine, jeg hadde akkurat det samme.Ringte gyn.pol.og fikk UL idag, og alt var i orden.De kunne ikke gi forklaring på hvorfor jeg hadde blødninger,men trodde jeg hadde mistet en tvilling, noe som er veldig vanlig. Så tvi tvi til deg også!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå