dippidi Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Hei! Jeg er totalt ny her, og har saker og ting jeg bare må få lufta.Jeg tror at jeg kanskje ble gravid i tiden 14 - 16 august,og tror at jeg hadde el da. Så tok jeg en gravid.test i dag og den var negativ. Mistet litt motet...men kanskje jeg tok den testen for tidlig? Jeg har hatt følelsen av å være gravid, med mensmurringer daglig. Dette er min første pp.Jeg har forressten en liten sønn fra før. Betyr ikm den dagen mensen skulle ha kommet?
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 IKM = ikke kommende mens.. Så du har rett ja.. Ikke mist motet, du er i 1pp.. Jeg er på slutten av første pp.. Er drittrøtt og sliten hele tiden, vært det i en uke, har metallsmak i munnn og flyr på do hele tiden.. Men tror kanskje det er bare fordi jeg gleder meg til den dagen TR faktisk ikke dukker opp.. Vi får se om tanta dukker oppe eller ikke.. Lykke til...
Lone35 =0) Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Ikke mist motet enda! Din IKM er sikkert ikke før om et par tre dager om du hadde el i det tidsrommet du oppga. :-) Lykke til.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Heisann...hadde du el da så er det litt for tidlig å teste, ville venta noen dager til :-) Så ikke gi opp, man er gravid til det motsatte er bevist her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå