Gå til innhold

Beskyttelse til seng?

Anbefalte innlegg

Jenta vår har såvidt begynt å reise seg opp i sprinkelsenga i det siste ( har senket senga helt..). Hun er fortsatt veldig ustø, så hun har veldig lett for å falle.Ista smalt hun bakhodet i den andre enden av sprinkelsenga, og nå er jeg redd dette kommer til å skje igjen..Noen som vet om det finnes store sprinkelsengbeskyttere man kan bruke, eller annet sikkerhetsutsyr? Er så redd lille-jenta mi skal slå seg igjen nå, at jeg vet nesten ikke om jeg får sove i natt:-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6059103-beskyttelse-til-seng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tassen her begynte å bli veldig urolig i sengen (krabbet, lå på kryss og tvers osv.) så kjøpte vi babysafe (en sovepose som er festet under sengebunnen). Etter det så fikk både han og vi bedre søvn. Han lå rolig og vi slapp bekymre oss for at han skulle skade seg.

Mulig det kan være litt i seneste laget å begynne med det nå, men jeg syns det er verdt et forsøk. Jeg var selv veldig spent på om han ville godta å sove i babysafen (han var ca. 5,5 mnd. da vi begynte), men det gikk over all forventning.

Hadde akkurat samme problemet i lekegrinda. Han reiste seg opp for så og bare slippe seg. Falt noen ganger. Men det tok ikke lang tid før han lærte å sette seg ned. Å da var problemet løst.

Men det er vel et større problem i sengen, kan jo ikke sitte å følge med hele natten. Synes baby-safe hørtes ut som en god ide

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...