Gå til innhold

Kjempekvalm med negativ test kvelden før IKM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel kanskje verdt å ta en test om et par dager og?? Siden det er før IKM... Og på kvelden...? Skal krysse fingerene videre for deg, jeg!

Trodde jeg hadde IKM igår, jeg, men neg test og ingen TR... Har såvidt hatt litt farget utflod idag, (unnskyld språket...), men ingen ordentlig TR... Bør jeg kanskje ta en test til på fredag/ lørdag jeg, og...

Er litt sånn at jeg gidder ikke håpe nå engang, er lei av negative tester

for tiden...

Takk for optimisme!! :-)

Ja man får helt skjelven av disse testene ikke sant. Står på badet og skjelver mens testen ligger og blinker. Tør nesten ikke se på den. sukk. Skal ihvertfall bruke morgenurin på den siste testen, om ikke TR kommer da. :-)

Best med morgenurin!

Føles som jeg skal opp til eksamen hver gang jeg tester...testet med vanlig CB igår, men vet ikke om jeg skal gidde å teste imorgen tidlig... Har to CB digital liggende... Men spesielt da, for jeg har hatt skikkelig mens-murringer i siden igår... Tanta annonser sin ankomst,,,vedder på at den er der imorgen...kan vel like gjerne spare test til lørdag! ...hvis jeg klarer...:o)

Annonse

Du klarte ikke vente Lone??

Æh, hvorfor ventet du ikke til imorgen tidlig, urinen er jo helt "utvannet" nå på kvelden....

Var helt sikker på deg også jeg - ellers har du en spesiell Loneinfluensa:)

Krysser alt for deg lørdag morgen da, Nattinatt :)

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...