Gå til innhold

flere som venter nr 3?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har to flotte barn, en jente på snart 5 og en gutt på 2 og venter altså nr 3 i slutten av april. Jeg er veldig glad for å være gravid igjen, jeg skal kose meg og nyte at den lille vokser inne i meg! Men samtidig er jeg litt betenk forhåld til å bli tre barns mamma! Hvordan skal vi klare alt? hvordan vil de andre reagere? tenk hvis noe går galt. hva med plass både i hus og bil .... Er det flere som tenker litt, eller er dere andre bare positive?

Gleder meg til å bli kjent med dere alle i tiden som kommer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6058904-flere-som-venter-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Her ventar vi nr 3 den 10 april ca. Har ei jente på 4 og ein gut på snart 3. Vi skal ha ny bil så den er grei, og plass har vi :o) Denne gangen skal eg kose meg mest muleg då det antakleg er den siste, litt rart å tenke på. Gler meg slik til å få fortelle ungane at dei skal få ei lita syste eller bror då dei har etterlyst det ei stund, håper dagane flyge :o)

Vi venter nr. 3 mot slutten av april. Har to jenter på 3,5 år og 16 mnd. fra før. Vi har hele tiden ønsket oss tre barn, men planen var egentlig ikke at sistemann skulle komme SÅ kjapt... Må si jeg også gruer meg litt til det å hanskes med tre små barn, men det er nå andre som fint har klart det før oss, og jeg har en veldig flink og snill mann! :o) Akkurat nå gruer jeg meg mest til å fortelle det på jobben, for jeg har nettopp begynt igjen etter min forrige permisjon... :o/

Vi har også en på 5 og ei på 2 år. Venter nr 3 i april.

Vi har også blandede følelser for dette. Morsomt å være så heldige å få muligheten til å få 3 barn. Men det er et stort ansvar. Det vi tenker mest på er nok om vi ev får et sykt barn. Det vil ta masse tid og oppmerksomhet fra våre 2 andre barn, og det vil gi meg utrolig dårlig samvittighet.

Praktiske ting som hus og bil har jeg vell ganske avslappet forhold til. Vi har et nytt hus med forholdsvis god plass, men er avhengig av å pusse opp kjelleren for at alle barna skal få sitt eget rom. Men det haster jo ikke. Vi har ikke plass til 3 barn i den bilen vi har nå, men det ordner seg sikkert :)

Gruer meg litt til å fortelle det til familie og venner, vet ikke helt hvorfor.. Men har heller ikke noe behov for å fortelle det til noen enda. Nå synes jeg det er deilig at det er bare meg og sambo som vet det + dere da:) Lykke til Erla, det går nok helt fint med 3 barn, bare gled deg du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...