Gå til innhold

Til alle dere som har hatt duo/kombi vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere lei vogna fort siden dere selger den så fort. Det er jo en sportsvogn også.. Føler alle selger den etter 1 år jeg. Er det ingen som gidder bruke sportsdelen???

Vi klarer ikke bestemme oss om vi skal ha emmaljunga eller simo bagvogn. Er jo like greit med en bagvogn da hvis ikke sportsdelen blir brukt likevel????

Klem en som gleder seg sååååååååååååå til å trille vognen på tur :o) hihi

Hvor mye koster en ny emmaljunga edge duo kombi.

Noen som har en sport carbon :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kombi som ble kjøpt ny, men jeg har kun brukt den i 5mnd og nå lengter jeg etter en ny, men jeg blir så fort kje, liker nye ting=o)

Nå har jeg bestilt meg en quinny freestyle, og den har jeg planer om å ha en stund da=o)

Lykke til med vognkjøp.

Skrevet

Har du en simo eller emmaljunga...

Skal du selge den da?? Hvor mye skal du ha for den. Har du stelleveske til den også???

;o)

Skrevet

jeg har kombi vogn og nå har jeg lyst på ny vogn, gutten min er 6 mnd. har ikke lyst å slite ut den fine vognen min siden det er sportsvognen som slites mest, for har lyst på en liten til snart :)

jeg vil anbefale å kjøpe bagvogn, for de er så små bagene i kombivognene. ser gutten min har lagt trangt nå siste mnd så jeg har tatt ut bagen nå. men hos mamma å¨de har vi en eldre simo bagvogn og den er veldig god og romslig ennå

Skrevet

Det kommer vel helt ann på hvilken kombivogn du har, og det blir trangt mener jeg :) Vi har en Brio kombi 05 modell, og min datter ligger fremdeles i baggen. Hun er 7 måneder og 3 dager :)

Skrevet

jeg og har brio kombi, gutten min er snart 6 mnd og det er nok på tide å ta ut bagen ja..

kommer jo litt ann på når på året man skal ha baby også tror jeg. Baggen er jo mye lunere når det er kaldt, så ville hatt det i vintermnd til de første mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...