Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Hei, venter i spenning på om vi fikk klaff denne mnd... I går kveld & i hele dag har jeg hatt metall smak i munnen.. Hadde ikke det sist jeg ble gravid, men har lest at dette kan skje... IKM til onsdag, så litt tidlig å teste enda.. Har en rar følelse at jeg er gravid denne mnd.... Hvorfor skulle jeg ellers plutselig få metall smak i munnen??
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Sennende da... Kan hende den nslår ut, men ville ha ventet til IKM dagen=o) Krysser fingrene=o) xxxxxxx
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Onsdag i neste uke? Da er det fortidlig ja, da slår den ikke ut. Men symptomer er det ikke fortidlig for, de får mange en uke før ikm. Fikk det selv jeg :-) Og metallsmak i munnen høres jo lovende ut. Blir spennende dette her! XXXXXXXXX for deg!!
Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 vorfor får man metallsmak i munnen når man er gravid egentlig?
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 jeg hadde metallsmak ca 4-5 dager før ikm og har det enda og er gravid. Salt smaker ikke godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå