Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bor på en liten plass der alle kjenne alle osv. og jeg reknet med at jeg måtte gå gravid helt alene nesten. men nei da, da kom en veninne og sa at hun var gravid hun og! og etter hennes termin så var hun bare tre dager tidligere enn meg!=)

Ikke nok med det, vi skal også begge ha gutter, og kommer heldigvis til å bo i gåavstand til hverandre. Jeg synst jo selvfølgelig dette er helt supert!!!

Andre som har noen å "være gravid sammen med"?=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6058122-tenk-s%C3%A5-g%C3%B8y-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av de jeg kjenner i den "vanlige gjengen" er gravid samtidig som meg, men jeg vet kjenner iallefall et par som prøver... heldigvis for BIM, så har jeg møtt flere i samme situasjon, som attpå til er veldig hyggelige! Og gøy å bli kjent med nye, utvide kontaktnettet litt :)

Annonse

Min yngre bror og jeg skal ha faktisk ha permisjon nesten likt :) De deler så å si permisjonen (jeg har mest hos oss). Hvis alt går bra, så blir det en liten kusine og fetter som får glede av hverandre (vi bor i samme by). Tror de kommer til å få god kontakt jeg, familien er ikke så stor - så selv om de ikke er samme kjønn, så blir det vel bare en periode det ikke blir så stas. Blir mer spennende å se hvordan de matcher i personlighet ...

Ellers strever mange jeg kjenner med å bli gravid, eller de har større barn. Kjenner ett par gravide, med termin nesten likt.

Jeg har nettopp flytta tilbake til hjemstedet - og kjenner nesten ingen. De få jeg kjenner er ikke gravide. Men så kom den gode beskjeden: bestevenninna mi som jeg har kjent siden jeg var 4 år er også gravid, med termin 6 uker etter meg!!! Gleder meg så utrolig til å være gravid sammen, ha permisjon sammen... så gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...