Gå til innhold

Har der ofte kynnere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns magen min hele tiden er hard. Har ikke vondt, men er litt bekymret.

I tillegg saa maa jeg inromme at det er n° 2 jeg venter, men jeg husker ingenting fra da n° 1 kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Du skrev ikke hvor langt du er på vei.

Jeg er i uke 13 og har kynnere hver morgen.. Har hatt det siden uke8.. Og nå har jeg begynt å kjenne det på dagtid også.. Jeg hadde like mye kynnere med nr1 såvidt jeg husker.. De kom tidlig den gangen også..

Skrevet

takk for svar. jeg er 24 uker paa vei. Problemet her i Frankrike er att man blir sett paa som nesten syk naar man er gravid ! Ble litt bekymret etter att alle sa det ikke var normalt.

Saa har de heller ikke et ord for kynnere her nede. Der heter rier med en gang !

Skrevet

hehehe.. Tror ikke du trenger å være bekymret.. Så lenge du får slappet av litt sånn at kynnerne ikke BLIR rier pga stress i kroppen osv,, så er det helt normalt å ha en del kynnere..

Kanskje du kan få hørt med en norsk jordmor også? De svarer sikkert på en tlf hvis du ringer...

Klem

Skrevet

Jeg er i uke 23 og har endel kynnere. Det var ganske ille rundt sist helg, følte magen var konstant hard, og kynnere kom mange ganger om dagen, selv om jeg slappet av. Heldigvis gav det seg faktisk, nå har jeg bare noen om dagen. Fikk tips av andre her inne at det kan være lurt å ta tiden mellom hver kynner, hvis de blir regelmessige kan det være lurt å høre med jordmor/føden. Legen min sa at mange kynnere kunne være et tegn på at man stresset for mye, og burde ta det mer med ro. Det er forresten vanlig å ha flere kynnere når man er andregangsfødende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...