Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Blir også magen deres mest oppblåst etter at der ehar spist mat? Min blir skikkelig bollemege spesielt sent på kveldene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Min også. Samboer kommenterte at jeg faktisk så gravid ut i går, enda bare i uke 8. Føler meg som en gassballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septermor Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 gassballong her også. og en del pudding ), Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 Jepp! Fordøyelsen vår går jo treeeegt for tiden.... ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria52 Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Off... samme med meg. Noen tider på døgnet er helt klart verre enn andre... Liker ikke helt dette. Vil ha "onkli" mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #6 Del Skrevet 25. august 2006 magen min er også veldig oppblåst og fordøyelsen er elendig. Begynte å spise linfrø til frokost (blandet i youghurt og frokostblanding) det har hjulpet litt,går oftere på toalettet og den voldsomme oppblåste magen er ikke så stort problem lenger.. heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #7 Del Skrevet 26. august 2006 Min ser nesten helt flat ut om morgenen, men om kvelden etter alle måltidene er intatt buler den ut.. Oppblåst som bare det.. Gleder meg bare til den er stor hele tiden:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`N Skrevet 26. august 2006 #8 Del Skrevet 26. august 2006 hehe...jeg er bare fikk vite i dag at jeg var gravid...jippi...og er da bare i begynnelsen av uke 5..... jeg er helt rar i magen....stor opplåst mage som er vanskelig og holde inne....sikker på at om jeg stikker meg på noe vil det si POFF:) vil magen gå inn snart....???eller blir jeg å være slik frem til gravidemagen synes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå