Gå til innhold

Til alle fra Møre og romsdal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere si litt om hvor i Møre og Romsdal dere bor? Nært Ålesund, Molde eller Kr.sund, eller andre steder.. =)

Selv er jeg fra litt utenfor Molde.

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

molde her du! hvor utenfor molde er det du bor da "vil bli gravid snart"?

Skrevet

hei

jeg er midt imellom ålesund og molde, iallefall tidsmessig :)

er dere gamle?

Skrevet

glemte å skrive min alder da hehe

38

Skrevet

og jeg har tre barn fra før....19, 17 og 15 hehe

er jo rene gamla her jeg...sukk. neida alderen hemmer ikke meg :)

Skrevet

Koselig med en liten attpåklatt da! :) jeg har en liten gutt på 2.. :)

Skrevet

Vi får satse på det! :) lykke til!! :) tror jeg skal finne senga nå.. må vel prøve litt til på en unnfangelse.. ;)

Skrevet

Jeg er fra ei bygd innerst inne i Ålesund kommune :-)

Skrevet

Bor ca 30 min fra molde jeg. (litt redd for å skrive akkurat hvor enda, for har noe familie som muligens er inne her å sniker i ny og ne... og de skal jo ikke vite noe enda..)

Jeg er 22 (blir 23 i år), sambo/forlovede er 29. Vi har ingen barn fra før, men en nydelig hund som blir behandlet som et barn... ;)

Vi har vært sammen i 7 år, og har nå funnet ut at det er på tide med en arving. =)

Håper vi møtes på føden om ca 9 månder da... =)

Skrevet

morsomt det er såpass mange her da :)

vi får slå til samtidig alle sammen og innta sykehusene og legge noe stress på jordmødrene til våren :))

Skrevet

Helt enig!! =)

Stå på alle sammen!!

Skrevet

Noen av dere som går til Gyn i byen eller? Har fastlege men tror det hadde vært bedre å gått til gyn som har litt mer greie på området.

Skrevet

Hehe .....ikke "klikk" dere sammen alle da.... Det var 4 senger på 3 manns rom på Åse sykehus mai 2005....(den ene skulle reise senere på ettermiddagen ...men de måtte omtrent klatre over hverandre!!!)

Har muligens flere familierom nå, men for meg blir det keisersnitt visst det dukker opp en ny spire....Og da blir det ikke fam rom!!!

Skrevet

hehe det var heldigvis ganske rolig da jeg lå der i mai 2004.. jeg lå på enerom først, (tok KS) og delte 3 mannsrom med ei anna siste dagene..:) Skal bli spennende å se hvordan det blir neste gang da! ;) Fullt hus og stormende jubel!

Skrevet

Hastesnitt tidlig om morgenen, så jeg hadde enerom den dagen + neste. 3.dag en til og jammen kom "skravlebøtta" som lirte av seg det mest utrolige senere... Hadde "delt" rom med henne noen timer, en dag før, da jeg var en natt til obsevasjon... Huttetu, ikke alle sensitive, blodige og ikke minst "private "ting/ detaljer en trenger å vite...

Ser at jeg ble innlagt på dagen ett år etter du fikk poden din...!!! Men han ble "skjært ut" tidlig morgen den 15,05.05

Skrevet

Nesten ganske nøyaktig et år mellom våre to da! :) planer om en til nåda? siden du er inne på "bli gravid?"

Skrevet

Er så gammel at det helst burde bli "tre på en gang".....hehe...

"Måtte" vente 1 år pga keisersnittet, oppskjært både bortover og OPPOver fordi han ville ikke ut med hodet...

Hadde egentelig en ide om å gå fra "den ene til den andre" dvs ikke bruke beskyttelse, for den første var ikke lettlaget... Får bare håpe på en til, en er litt lite, men jeg har passert 40.... Og da er det vel en klokke som tikker .... Men mine bestemødre fikk attpå klatter etter 40 begge to...så jeg satser på at det kommer iallefall en til???

Skrevet

godt vi er flere som er over normalalderen for tiden da :)

men vi er da spreke fordi :)))

tror det blir annerledes denne gangen er for mange år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...