Gå til innhold

September: Mange September-klumper som er begynt i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snupp begynte forrige mandag, har veldig gradvis tilvenning, skal ikke begynne å jobbe før 4. september. Sliter veldig med å sende henne i barnehagen, skulle virkelig ønske jeg hadde økonomi til å være hjemme til over jul....*snufs*

Samme her.. Dette sliter på ei stakkars mor.. Har veldig lyst å være hjemme med henne litt til, men det går nok ikke.. Må jo ha penger.. :( Begynner også 4. september, så vi tar dette veldig gradvis vi også, i dag var jeg med henne 9.30 og tenker å hente henne klokka 14.00. Øke en halv-time hver dag kanskje..

Men dem har det jo bra i barnehagen da.

Annonse

Tim begynte 1. august og stortrives. I dag er han hjemme med første runde av barnehagebasselusker.

Smiler og krabber rett bort til lekene når jeg leverer. Har stort sett ikke tid å si hadet til mamma. Når vi henter smiler han like strt og krabber i møte med oss. Tror han storkoser seg! Har stått å sett litt på ham (før han ser meg) når jeg henter og han leker så fint. De større barna er borte og klapper på ham nå og da og de minste sitter ved siden av og drar i den samme leken.

Nei..... Trym begynner om en uke, på ettårsdagen sin. Det blir spennende å se hvordan han liker seg, men jeg tror nok han kommer til å trives. Han er veldig sosial av seg og er kjempeopptatt av andre barn.

:)

Jeg skal da ikke begynne i jobb, så han trenger ikke være så lange dager i barnehagen. Men fant ut at det nok er godt både for han og meg at han er litt i barnehage når lillebror kommer.

:)

I dag var første dagen jeg og Sunniva var i åpen barnehage. Har tenkt å gå et par dager i uken fremover sammen med naboen og hennes sønn.

Gjett om Sunniva storkoste seg! Hun var overbegeistret over å se så mange barn på en gang, og så masse nye leker!! Hadde nesten ikke "tid" til meg da....

Kjekt at hun venner seg til "barnehage" da iallefall for til neste år blir det nok vanlig barnehage på Sunniva også.

Lykke til til alle dere som begynner på ordentlig nå!

Snuppa hadde første tilvenningsdag på mandag.

Jeg skal jobbe 50% i september og oktober, slik at hun får bare halve dager i barnehagen de 2 første månedene. Men deretter blir det nok fulle barnehagedager for snuppa, og fulle arbeidsdager for meg. Økonomien takler ikke halv inntekt over lengre tid...

Har vært 2 dager i barnehagen og stor koser seg, I morgen er første gang hun skal være en liten periode alene i barnehagen - blir spennende! Håper hun vil kose seg like mye da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...