Storebror til to :) Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Er så sulten hele tiden, men klarer ikke spise for 2 på en måte.. Blir bare til at jeg spiser litt, så er jeg mett. 30 min etterpå er jeg sulten igjen. Er så lei av alt mat, brød, makaroni, druer, knekkebrød, alt.... spiste lasagne til middag for bare en liten stund siden. Spiste lite, men var likevel så met at jeg følte meg kvalm. Nå er jeg så sulten igjen Er et bare jeg som har det slik. Hva prøver dere å spise. Noe som sitter under litt.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Sulten hele tiden her også! Prøver å ete lite og ofte, men blir ofte mellom-måltid i form av frukt. Det hjelper litt iallefall. Det er iallefall skikkelig fælt å gå sulten hele tiden, og det eneste som hjelper er mat. Det er vel et tegn på at vi skal ete sånn... velger iallefall å tro det...
Nicki_81 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Er nok ganske ofte sulten jeg også, men prøver å døyve det med å spise fruk og drikke MASSE vann. Hjelper litt i alle fall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå