snartmammapåny Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 i natt var jeg oppe 5 eller 6 ganger å tisset (kanskje flere, mistet tellingen)... tror ikke jeg voknet skikkelig alle gangene heller... ikke rart at jeg er litt trøtt i dag, blir ikke mye søvn når man må opp å tisse hver gang man har akkurat sovnet... Andre som tisser og tisser om natta (dagen og for den del)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 ALL THE TIME.... jeg er våken med bare ett öye når jeg må opp om natta..4-5 ganger..blir så lei..hvor langt på vei er du? når merket du at du må opp og tisse oftere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. august 2006 jeg er 8+2 å de siste nettene har det liksom bare blitt værre, gikk fra to ganger før til min 5-6 ganger nå... Ganske slitsomt... hvor langt på vei er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå