M@mm@ til gutt og jente Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Da jeg begynte å amme lakk jeg veldig melk under amming.Det går over etter hvert sa folk til meg. Men nå er gutten vår snart 6 mnd og det renner like mye....Om natta må jeg ligge med håndkle rundt for ikke å våkne helt våt, særlig hvis det går mange timer mellom måltidene. Blir det slik helt til jeg slutter å amme tro?
Expat Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Det gikk seg til hos meg, venninna mi nektet å fortelle hvor lenge hun lå med innlegg. Uannsett er det nødvendig å ha noe over brystvorten son trykker "knappen" inn litt, ellers lekker man gjerne. Du er velsignet med en megasprek utdrivingsrefleks, den skulle mange her likt å hatt! Så dette er vel et klesvaskproblem, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg lakk veldig masse til jeg sluttet å fullamma (7 mnd) Og så lakk jeg endel frem til jenta mi var 1 år. Nå lekker jeg ikke, hun er 16 mnd. Måtte gå med innlegg både natt og dag til ho var ca. 14 mnd..... Noen tips: Chicco sine ammeinnlegg er helt geniale i forhold til f.eks natusan sine. (for oss som lekker så mye) Bruk newborn eller prematur-bleier i bh-en om natten, så holder du deg tørr og varm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå