miri@m Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 hei..nå begynner magen å komme[eller er det "fleske"). uansett så trenger jeg en ny bukse.. noen som har no tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Mammaklær til en normal pris finner du på H&M,og på Lindex. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 driver å vurderer å "krype til korset" jeg og å kjøpe en mammabokse.. Blir lisom litt press på magen når jeg sitter, så må åpne noen knapper når jeg gjør kontorarbeidet liksom... litt kjipt å få besøk på kontoret da, med boksa halveis oppkneppet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jools Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 Hei,Her i byen kan "sydamene" sy om litt på vanlige bukser så man får plass til magen.Jeg syns mamma buksene var litt kjipe sist så jeg skal gjøre det denne gangen:)liker best dongeri=) Ellers så har de Mye fint mamma tøy på benetton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miri@m Skrevet 24. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. august 2006 hvor finner jeg benetton... syns mammabuksene på h&m er noe trege.. kunne kanskje vært en ide å sy på en stor strikk rundt en bukse jeg har fra før..hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Bare ikke kjøp snekkerbukse det er harry. Det er bare pent på små unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #7 Del Skrevet 25. august 2006 Ønsker meg dongri som en kan ha under magen.. Har sett slike et sted men husker ikke hvor! Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 25. august 2006 #8 Del Skrevet 25. august 2006 Her har de masse greier, vet du!! http://www.barnimagen.com/impuls/mammakl_r Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogibear Skrevet 25. august 2006 #9 Del Skrevet 25. august 2006 2wear har knall tøffe olabukser som går under magen..... Du kan gå inn på 2wear.no å kikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå