Gå til innhold

Det blir ikke noe fryseforsøk!!!! SNUFTS!!

Anbefalte innlegg

Hadde håpet å gjennomføre et fryseforsøk nå, men det kom ingen eggløsning! Så da får jeg vente en mnd. eller to. Jeg tenker at det går greit, men innest inne så gjør det ikke det. Begynte å grine i tlf da jeg snakket m damen på sykehuset. SNUFS.

Irriterer meg også at min mann ikke er så opptatt av forsøket. Han virket så overrasket da jeg fortalte at jeg begynte å grine i tlf i dag da jeg skjønte at jeg ikke får eggløsning. Men det tærer på meg. Hadde et misslykket forsøk i mai, og vil så gjerne bli gravid nå. Men skal ikke klage. Jeg har en nydelig datter på 1 1/2 år, så jeg vet at det går.

Ble så frustrert og irritert da jeg snakket m sykehuset i dag. De sa jeg egentlig burde ta eggløsningstest både morgen og kveld for å være sikker på å se når eggløsningen er. Det visste ikke jeg! Neste gang jeg skal i gang må jeg trolig få hormoner slik at jeg er sikret eggløsning. Kunne jeg ikke fått det nå så hadde jeg får eggløsning nå også!!! SNUFS

Fortsetter under...

Stakar deg da. Var veldig leit å høre.Vet ikke helt hvordan det fungerer ved fryseforsøk, men trodde du fikk medisiner/hormoner da?

Jeg har og en datter, 4år. Selvfølgelig er det utrolig deilig å ha hun, men det forandrer ikke det at vi vil ha en til. Jeg ble veldig lett gravid før, men nå har vi slitt i snart 3år. Så vi må kjempe for å få søsken.

Håper du snart får eggeløsning og kommet igang med forsøket. Masse lykke til;) Klem

Hei solstrålen.

Skjønner at du er kjemeptrist. Man har så mange forventninger og drømmer og da man får høre at man må vente enda en måned, så føles det faktisk veldig lenge! Du har all rett til å gråte og være lei deg. Også føles det jo bittelitt bedre etterpå ikke sant!

Jeg måtte også avbryte fryseforsøk i mai og ett nå i aug, men det var pga av at jeg fikk folikkelutv. Så rart tydeligvis er det veldig individuelle opplegg. Jeg er så heldig( mener ikke å strø salt i såret) at jeg kan starte opp nå i september igjen, da med progynova tabletter x 4 og estradot plaster, det blir doble doser med hormoner. Håper bare jeg ikke blir dobbelt så mye bitch hihi!

Har også opplevd at de på sykehuset ikke gir så mye informasjon alltid, de har vel mye å gjøre kanskje eller det er så selvsagt for dem at de glemmer å si det.Man blir kjempefrustrert! All info er jo viktig for oss!

Håper du har det litt bedre idag!

Sender en tidsmaskin til deg så tiden går litt fortere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...