Gå til innhold

Siss75, tyrjente76!! Ny

Anbefalte innlegg

Hei dere!! Starter en ny tråd jeg, den andre forsvant så langt bak og var så lang. Hvordan går det med dere? Noe nytt med deg tyrjente? Kommet deg inn i neste pp nå eller venter du fremdeles på TR? Jeg skal prøve hostesaft nå, har ingen tro på det men har vel ikke noe å tape på å prøve så prøver nå jeg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6056969-siss75-tyrjente76-ny/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! En ny tråd; akkurat hva jeg tenkte på selv, faktisk! :) Har lurt litt på hvor det ble av dere! Og hvordan det har gått med deg, Tyrjente? Lurer nok fælt begge to her...

Nå begynner det endelig å nærme seg en ny el, Håp! Blir hostesaft på meg igjen denne el også, prøvde litt forrige gang , men uten resultat da, desverre. Nå har jeg også kjøpt el-tester, som jeg har tatt de 2 siste dagene. Ingen el enda, hvertfall! Hva med deg, da? Begynner du å bli litt spent, eller? Jeg må vel nesten inrømme at spenningsnivået har begynt å stige her... Så jeg blir vel aldri gravid, som ikke klarer å være uberørt av prøvinga! ;)

Ja, *ler*! har hørt at en skal ta det rolig og ikke stresse. Tenkte at det kom jeg til å klare uten problem, og her sitter jeg da og kaver meg skikkelig opp hver gang det nærmer seg. Ikke så lett å styre selv nei! Leste at de tok hostesaft morgen og kveld. Er det det du også har gjort? Syns det høres helt vilt ut da, det er jo egentlig til å løse opp slim i lufteveiene. Men men, vi lar ikke noe være uprøvd! Hadde vært morro om vi klarte det samtidig og kan følge hverandre! Lurer på når tyrjente76 får neste IKM? Er du der tyrjente?

Jeg er litt distre, så jeg tok bare når jeg huska det. Som regel etter sex, hehe.. Denne gangen skal jeg prøve å huske å ta det daglig når el-testen blir positiv. De fleste medisiner man inntar gir jo utslag i blod og urin, så kan jo hende det faktisk KAN virke slimløsende andre steder enn i luftveine, da! ;) Skader da ikke å håpe og prøve, hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...