Gå til innhold

Desember: Mange som har sluttet med amminga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spurte på HS om jeg måtte gi mme hvis jeg amma veldig lite. Hun sa at Snupi var så stor nå at hun kunne få vanlig mat bare, at jeg ikke trente å gi mme uansett hvor lite jeg amma. Hun spiser jo grøt og der er det mye næringsstoffer.

Nå er vi oppe i 4 måltider om dagen, 3xgrøt og 1xmiddag og vi starter hvert måltid med pupp. Men det er ikke mye pupp han vil ha, blir mest for kosens skyld. Så jeg innser vell at det ikke er lenge til det sikkert er slutt på puppe dagene... *sukk*

Gullet begynner å bli stor gitt

Vi har tatt nattavvening og da blir det lite pupp. Så Even får pupp før han legger seg den første duppen på formiddagen. Og så får han mme på kvelden før han legger seg.

Han som hatet flasker, han gliser stort når jeg kommer med den på kvelden. Herlig. Nå kan jeg ta mer enn et halvt glass vin tilmaten, jippiiii....

Annonse

Har ikkje slutta endå, men veldig lyst å gjøre d. Snuppa spise så lite fra puppen alikevell, men samtidig så kosa vi oss skikkelig når ho har de måltidene. Grua meg liksom litt t å slutte m d og, for den tingen har vi sammen som e bare vår. og d e så masse kos forbundet m d. Men alt må jo ta slutt en gang, og d e jo greit no når ho alikevell drikke så lite. Men tenkte hvertfall å høre m helsesøster på torsdag kor masse mme ho evt må ha då. ana jo ikkje kor masse ho får i seg no..

Her i gården ammer jeg mer enn noengang...Kunne godt tenkt meg å avvikle dette snart, ja. Det er denne helsikes nattammingen x2-3 som i høy grad bidrar til å holde produksjonen oppe. På dagtid går det mest i vann, grøt, brødskiver og middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...