Gå til innhold

Herregud så deprimert jeg er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i kveld insett at det antageligvis aldri vil bli min tur igjen. Ikke missforstå, dette er på alle måter BARE et sutreinnlegg uten noen form for begrunnelse... føler bare ting er så forbanna håpløst.

JEG BLIR JO ALDRI gravid! har ikm den 6 sept. men er sikker på at ikke det klaffer da heller gitt. Det har ikke klaffet når jeg vil det skal klaffe noen gang, så hvorfor i hælvædæ gidder jeg da egentlig? er så møkk lei ei venninne som klager og griner og er så missfornøyd med at hun overhode ble gravid.... hun kan holde kjeft! faen ta! jeg sliter som bare faen her! KLAPP IGJEN! jeg tar ungen din om ikke du vil ha den! med GLEDE! jeg har lyst til å grine.... jeg vurderer å ta pause i prøvingen... det hadde vært deilig.... men jeg klarer ikke.... så problemet med å bli gravid vokser og vokser for hver eneste dag. i denne pp har jeg kunn orket å ha sex 2 ganger, for det ser s¨å forbanna håpløst ut uansett.. Har jobbet så lenge for ingenting, så jeg er så møkk lei, og når de først fester seg, ja da sitter de ikke godt nok, eller det er falske positive tester,så alt blir bare værre, med blødninger fra helvete, og en uendelig følelse av misslykkhet, og skam fordi ingenting fungerer. Ikke gøy å teste positivt for så å gå til bestevenn og samboer å si nei den var visst ikke det likevell............

jeg er så JÆVLA lei! alt er så forbanna urettferdig!!!!!!

faen altså!

(holder meg anonym)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da! Dette var ikke bra.

Vi har vel alle sånne dager, og da er det vel bare å gå og legge seg og håpe på en bedre dag i morgen?

Men dette med falske positive tester, er no dritt! Håper det aldri skjer med deg igjen og at neste gang setter spira seg fast!

Trøsteklem fra meg

Skrevet

Vil gjerne sende deg en stor klem & en klapp på skulderen.

Håper det ordner seg for deg!

Klem,

Skrevet

Trøsteklem fra meg også!

Håper det er din tur snart!

Skrevet

Uff... nei, livet er dessverre ikke alltid rettferdig... Jeg jobber i barnevernet og har 2 vennepar som sliter skikkelig med å bli gravid og tanken har slått meg SÅ mange ganger!

Det hadde vært så mye bedre om de som ikke var egnet som foreldre utgjorde den prosenten som sliter/aldri blir gravide!!!

Forstår deg kjempegodt, og ønsker deg alt godt! En enorm ekstra belastning når noen nær deg blir ufrivillig gravid mens du selv ville gjort hva som helst for å oppleve det hun nå går gjennom...

Ser på vennene våre som prøver (prøverør, hormonkur etc) at det er en enorm påkjenning- både psykisk og fysisk. Syns at de er kjempesterke som klarer å fungere normalt oppi alt dette! I en slik situasjon er det sikkert ikke optimale forhold for å bli gravid heller... Vet jo ikke om du er kommet dit lenger, men bare det å prøve i mange mnd uten at ditt høyeste ønske går i oppfyllelse er jo tøft!!!

Et av venneparene våre orket ikke gå igjennom flere forsøk og er nå i gang med adopsjonsprosess. Endelig vet de med sikkerhet at de skal bli foreldre! De gleder seg og forbereder seg til at det lille nurket skal komme! Det er så utrolig mange barn som trenger gode foreldre!!! Så kanskje urettferdigheten kan jevne seg litt ut slik?... Det må jo være noen gode foreldre igjen til dem også!

Vet at det er en "dårlig" trøst når alt man ønsker er å se magen vokse og kjenne det lille nurket sparke der inne... Men det er mange måter å bli foreldre på- noen får oppleve flere (Kjenner 2 flotte damer som ble gravide ETTER at de hadde adoptert... da de var mer avslappet til alt...) og vi har allerede nå bestemt oss for- om vi blir gravide igjen eller ikke (hadde nettopp en SA), så skal vi ha fosterbarn/adoptere.

Hørte en utrolig nydelig måte noen adoptivforeldre fortalte barnet sitt på at hun var adoptert... De fortalte henne at hun var født fra hjertet deres... ;)

Slutten her ble vel kanskje litt på siden... jeg har litt lett for å spore av ;) Men jeg ønsker deg alt godt! Og håper at du snart blir mamma!

Skrevet

håper du får en bedre dag i morgen. alle kan ha slike dager. og det blir strevsomt å prøve å prøve. sex blir ikke akkurat det man øsnker det skal være heller om man må gå slik over lang tid.

og det hjelper iallefall ikke å si at man skal prøve å glemme det....så ikke gi opp du :)

ta med deg mannen din ut å spis og kos dere og finn på noe. uten å tenke på dager eller datoer.

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...