Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 at hun så kjønnslepper da vi var på ul. kan vi da stole på at det er jente? virker som at det er mange som får seg en overraskelse ved fødsel her... :-)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 De fleste jordmødre sier ikke noe med mindre de er sikker.. Så hun har sikkert rett.. :0)
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Jeg vet om et par som fikk beskjed om at de fikk en jente på UL. De planlagte ut fra dette, men når ungen kom ut så var det nok en gutt!!! Så jeg har hørt det at de er mer sikker når det er en gutt, enn om de sier det er en jente. Så jeg tror jeg ville vert litt skeptisk selv..=)
Beatej80 Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Hvis ikke jordmora sa at hun var usikker på om det var jente, så er det sikkert det. Men det kan kanskje være lurt å vente med å kjøpe rosa likevel? Vi har fått beskjed om kanskje jente, men det var vanskelig å se, så venter litt med rosa enda (stakkars gutt i så tilfelle :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå