Gå til innhold

kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke termin før 24september, men jeg har mista slimproppen, og det er noe som ligner sting nede i venstre side av magen! det kommer avogtil på kvelden, tror dere at norn ting kan begynne og sje da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei slimproppen kan gå opptil 3 uker før fødsel. Stikkningene er sannsynnligvis strekk i livmor, pga denne vokser i takt med barnet. Men selvfølgelig kan du føde før, men det høres ikke ut som du er i gang enda.

Hilsen en som venter nr 4

Skrevet

dagen etter meg du...jeg har 23 september..jeg mista slimproppen i uke 32...har hatt massa av alt etter det men fremdeles har ingenting skjedd...hadde jeg vært deg hadde jeg ringt føden hvis du er usikker..de kan nok gi deg et godt svar...når det gjelder sting i magen så vet jeg hva du mener....jeg har disse stingsmertene på begge sider...og på meg er det at tyngden av magen som begynner å gjøre seg gjeldende...lyskesmerter...men uansett så kjenner du når du får rier...

Skrevet

Jeg har også disse stingene/strekkene på siden av magen. Jordmor sier det er helt normalt. Når det gjelder slimproppen så ville jeg tatt en sjekk. Så kanskje du blir beroliget. Kanskje kroppen din jobber litt og litt sånn at du får en enklere fødsel:-) Lov å håpe:-)

Skrevet

Hei ! Har termin samme dag som deg. Forrige fødsel kom slimproppen dagen før jeg fødte, men vet det kan gå noen uker, så sjekk med jordmor/lege/sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...