Gå til innhold

er det vanskeligere å gå ned i vekt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja..jeg har ihvertfall den erfaringen..fødte mitt fjerde barn nå for 4 mnd siden..står helt stille på vekta..de andre gangene har jeg gått stille og rolig ned noen kg hver mnd...har lagt på meg 30 kg vær gang :-( så det er ikke noe gøy..

må nok jobbe mye mer for det denne gangen :-)

Jeg er 34 år - ble det 7 dager etter Ida ble født. Jeg la på meg 13 kg i svangerskapet, og alt dette forsvant mens jeg var på sykehuset. Jeg ammer babyen min, og kiloene bare renner av! Det er nesten plagsomt! Nå er jeg langt under matchvekten min (ikke nødvendigvis pent!!!), og ser fremt til å legge på meg igjen når jeg slutter med ammingen. Jeg stapper i meg mat og søtsaker, men ingenting hjelper for å holde vekten oppe. Babyen tar alt!

Jeg går flere turer om dagen, så det kan jo hende at det også gjør at jeg forbrenner en del kalorier.

kommer vel ann på hvordan du er fra før og hvor mye du legger på deg. Jeg la på meg 11 kilo og gikk ned mesteparten på de 2 dagene på sykehuset.

Nå 6,5 mnd. etter fødselen er jeg under vekta jeg veide når jeg ble gravid.

Jeg veier nå 53-54 kilo og er 168 høy 42 år. Og jeg har absolutt ingen ting å miste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...