meg & to små vampyrer Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg må nå bare spørre... Fikk høre at jeg har fått fødefjes. Hva innebærer dette egentlig? Hva mener man skjerr og hvor lenge etterpå for å si det sånn? Jeg syns forøvrig fjeset mitt ser vanlig ut (selv om jeg føler meg litt pløsete)... He he:)
Nicita73 Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Det fikk jeg høre i går også, overleppen min har nok blitt litt større, men det er første gang jeg har hørt om fødefjes:) Håper ikke det stemmer helt for min del, har 7 uker igjen. Min kollegaer mente at fra man fikk dette såkalte fødefjeset, ville det skje noe innen 2 uker.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Ok. Opp til 2 uker? Ja, det kan jeg jo leve med:) He he. Har termin om 18 dager, så er litt lenger på vei enn deg... Men syns det var rart at jeg ahdde fått sånt fjes, når jeg ikke kan se det sjøl.
Tiddelidu Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Noen nevnte på større nese og rødere lepper også.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2006 Hmm... uff, høres ut som man skal se litt klovnete ut... Går det tilbake etterpå? Uff, jeg håper virkelig ikke jeg ser slik ut! he he:)
2 søte Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 så rart at det skulle bli snakk om idag da. har ikke hørt noe om det før. men idag sa en dame til meg at hun kunne se på ansikte mitt at jeg kom til å få snart. hun mente at jeg fikk innen de neste 24timene! tror ikke helt¨på det men håper noe skjer iløpet av helgen, har termin imorra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå